Problemos dėl mašinos draudimo

Parašė:  2012-01-26

Posakis, kad žaibas du kartus į tą pačią vietą netrenkia, regis, turi išimčių. „Telšių ŽINIOSE“ rašėme apie Švedijoje operuotą telšiškį Rolandą Pagojų ir jo priekaištus UAD BB „Alyvų žiedas“ draudimo tarpininkei. Istorija turi tęsinį: pas tą pačią moterį R. Pagojus ir jo draugė Viktorija draudėsi automobilį. Tačiau, telšiškis, nuvykęs į VĮ „Regitra“, išgirdo, kad mašina neturi privalomojo civilinės atsakomybės draudimo…
Praėjusių metų pabaigoje telšiškė Viktorija Mukontaitė nuvyko į „Alyvų žiedą“ apdrausti automobilio „VW Multivan“. Draudimo tarpininkė Rita Erkinienė mašiną apdraudė „PZU Lietuva“ draudimu nuo 2011 m. gruodžio 7 d. iki 2012 m. kovo 6 d.
Sausio mėnesį Viktorijos draugas R. Pagojus nuvyko į „Regitrą“. Šios įmonės darbuotojai, patikrinę automobilį „VW Multivan“, informavo, kad mašina nėra drausta privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.
Žvelgiant į draudimo sutarties liudijimą, regis, viskas gerai: draudėju nurodoma Viktorija M., pateikiamas jos asmens kodas, gyvenamoji vieta, telefono numeris. Tačiau sutartyje padaryta klaida – nurodytas ne toks automobilio valstybinis numeris.
R. Pagojaus mašinos „VW Multivan“ valstybiniai numeriai yra FCR 432. Sutarties liudijime nurodyta, kad numeriai yra FRC 432, o apdraustos mašinos markė – „Renault Megane Scenic“.
Tai reiškia, kad telšiškiai sumokėjo už kitos mašinos draudimą, o jų mašina, kurią manė apdraudę, buvo be privalomojo draudimo.


R. Pagojus teigia, kad jis dėl klaidos sutartyje kreipėsi į „Alyvų žiedo“ draudimo tarpininkę ir paprašė mašiną apdrausti tam laikui, už kurį buvo sumokėta, t. y. 3 mėn. Tačiau draudimo tarpininkė, anot vyro, sutiko apdrausti mašiną tik tam laikui, kuris liko – maždaug 2 mėn. Vyriškis pasakoja, jog tuomet tiesiogiai kreipėsi į bendrovę „PZU Lietuva“, kuri ištaisė draudimo tarpininkės klaidą.
„Alyvų žiedo“ vadybininkė R. Erkinienė „Telšių ŽINIOMS“ teigė, kad suklydo į kompiuterį įvesdama mašinos valstybinius numerius. Anot moters, padarius šią klaidą, kompiuteryje automatiškai išmetė kitą automobilio markę.
„Mūsų kaltė, ją pripažįstame. Tačiau ir klientai turi pasižiūrėti, po kuo deda parašą“, – sako R. Erkinienė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


*

Už šmeižiančius, asmens garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie įstatymų nustatyta tvarka gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Vartotojas sutinka, kad Svetainė neribotą laiką saugotų jo IP adresą ir pareikalavus atskleistų jį įgaliotoms institucijoms. Tzinios.lt pasilieka teisę šalinti skaitytojų komentarus, nesusijusius su straipsnio tema, įžeidžiančius bei šmeižiančius asmenis arba reklamuojančius komercines organizacijas.

Griežtai draudžiama tzinios.lt paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.
Taip pat skaitykite:
- Peržiūrėti visą naujienų archyvą -

Apklausa

Ar skiepysitės nuo COVID-19 ir kokią vakciną rinktumėtės, jeigu būtų galimybė?

Loading ... Loading ...
Archyvas
Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt