Posakis, kad žaibas du kartus į tą pačią vietą netrenkia, regis, turi išimčių. „Telšių ŽINIOSE“ rašėme apie Švedijoje operuotą telšiškį Rolandą Pagojų ir jo priekaištus UAD BB „Alyvų žiedas“ draudimo tarpininkei. Istorija turi tęsinį: pas tą pačią moterį R. Pagojus ir jo draugė Viktorija draudėsi automobilį. Tačiau, telšiškis, nuvykęs į VĮ „Regitra“, išgirdo, kad mašina neturi privalomojo civilinės atsakomybės draudimo…
Praėjusių metų pabaigoje telšiškė Viktorija Mukontaitė nuvyko į „Alyvų žiedą“ apdrausti automobilio „VW Multivan“. Draudimo tarpininkė Rita Erkinienė mašiną apdraudė „PZU Lietuva“ draudimu nuo 2011 m. gruodžio 7 d. iki 2012 m. kovo 6 d.
Sausio mėnesį Viktorijos draugas R. Pagojus nuvyko į „Regitrą“. Šios įmonės darbuotojai, patikrinę automobilį „VW Multivan“, informavo, kad mašina nėra drausta privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.
Žvelgiant į draudimo sutarties liudijimą, regis, viskas gerai: draudėju nurodoma Viktorija M., pateikiamas jos asmens kodas, gyvenamoji vieta, telefono numeris. Tačiau sutartyje padaryta klaida – nurodytas ne toks automobilio valstybinis numeris.
R. Pagojaus mašinos „VW Multivan“ valstybiniai numeriai yra FCR 432. Sutarties liudijime nurodyta, kad numeriai yra FRC 432, o apdraustos mašinos markė – „Renault Megane Scenic“.
Tai reiškia, kad telšiškiai sumokėjo už kitos mašinos draudimą, o jų mašina, kurią manė apdraudę, buvo be privalomojo draudimo.
R. Pagojus teigia, kad jis dėl klaidos sutartyje kreipėsi į „Alyvų žiedo“ draudimo tarpininkę ir paprašė mašiną apdrausti tam laikui, už kurį buvo sumokėta, t. y. 3 mėn. Tačiau draudimo tarpininkė, anot vyro, sutiko apdrausti mašiną tik tam laikui, kuris liko – maždaug 2 mėn. Vyriškis pasakoja, jog tuomet tiesiogiai kreipėsi į bendrovę „PZU Lietuva“, kuri ištaisė draudimo tarpininkės klaidą.
„Alyvų žiedo“ vadybininkė R. Erkinienė „Telšių ŽINIOMS“ teigė, kad suklydo į kompiuterį įvesdama mašinos valstybinius numerius. Anot moters, padarius šią klaidą, kompiuteryje automatiškai išmetė kitą automobilio markę.
„Mūsų kaltė, ją pripažįstame. Tačiau ir klientai turi pasižiūrėti, po kuo deda parašą“, – sako R. Erkinienė.