„Telšių ŽINIŲ“ skaitytoja atvyko į redakciją nešina meduoliais, kurie, kaip įsitikinome belsdami į stalą, buvo kieti tarsi akmenys. Garbaus amžiaus moteris pasakojo, kad minėtus meduolius dažnai perka dėl jų nedidelės kainos, tačiau anksčiau jie būdavo minkšti, o šį kartą pasitaikė sudžiūvę į ragą.
Giedra AKAVICKIENĖ
Galiojimo data buvo nepasibaigusi
Garbaus amžiaus moteris pasakojo prekybos centre (redakcijai žinomas pavadinimas), sausainių skyriuje, pardavėjos paprašiusi pasverti meduolių, tačiau vietoje netikrinusi jų kietumo. Grįžusi namo, sulaukė viešnios, užsikaitė arbatos ir ant stalo padėjo tądien nusipirktus taip mėgstamus meduolius. Deja, teko skaudžiai nusivilti – meduoliai buvo nevalgomi, nes neįmanoma buvo į juos įkąsti.
Ant „Kaimiškų“ meduolių puikavosi galiojimo data – 2018-06-26. Pirkimo čekio moteris neišsaugojo, todėl nesikreipė dėl pinigų grąžinimo už nekokybišką prekę. Tačiau ant meduolių maišelio buvo visa reikiama informacija: prekybos centras, pirkimo ir suvartojimo datos.
Apie sunkiai įkandamus meduolius nuviltos gyventojos prašymu pranešėme Telšių valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai (toliau – VMVT).
Specialistai atliko tyrimą
Telšių VMVT informavo, kad gavę pranešimą dėl meduolių kokybės, specialistai atliko patikrinimą, kurio metu paėmė meduolių „Kaimiški“ mėginį drėgnio kiekiui nustatyti. Atlikti tyrimai parodė, kad gaminio kokybė atitinka gamintojo UAB deklaruotą bei teisės aktuose nurodytą drėgnumą.
Telšių VMVT teigimu, prekybos centre pranešimų dėl šių meduolių kokybės daugiau nebuvo gauta ir užregistruota.
Tačiau kas gali paneigti, kad pardavėja senolei sukratė paskutinius senus ar netinkamai laikytus, todėl sudžiūvusius meduolius, arba galbūt prekybos centras spėjo parduoti sukietėjusius meduolius, iki kol atvyko tikrintojai.
Svarbu išsaugoti pirkimo čekį
Savo ruožtu Telšių VMVT primena, kad vartotojas turi teisę įsigyti tinkamos kokybės, saugius maisto produktus ar paslaugas.
Jeigu nusipirkote netinkamos kokybės ar nesaugų maisto produktą, turite teisę: reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę; grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.
Šiomis teisėmis vartotojas gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį ir tol, kol nesibaigė prekės tinkamumo vartoti terminas.
Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje.
Jeigu nepavyksta susitarti, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą visą parą veikiančiu telefono numeriu 8 800 40 403 arba užpildyti elektroninę skundo formą.