Į „Telšių ŽINIŲ“ redakciją kreipėsi Upynos sen. Žalionės kaime gyvenantis ūkininkas. Gyventojas skundėsi, kad Telšiuose esančioje „Statoil“ degalinėje perkant žymėtą dyzelinį kurą, ten dirbantis operatorius jį apgavo.
Ūkininkas pataria būti atsargesniems visiems žymėtą dyzelinį kurą besipilantiems asmenims.
Monika KRIŠČIŪNAITĖ
Papiktino operatoriauselgesys
Redakcijoje apsilankęs vyras pasakojo, kad viskas prasidėjo nuo to, kai kovo 7-ąją jis degalinėje „Statoil“ įsipylė 54,43 l žymėto dyzelinio kuro. Nuėjus susimokėti už kurą, operatorius paprašė sumokėti už įsipiltą kiekį reikiamą pinigų sumą, tačiau atitinkamuose dokumentuose parašė, kad klientas įsipylė beveik 500 l degalų. Pamatęs įsivėlusią klaidą, ūkininkas kreipėsi į operatorių, šis neva ištaisė padarytą klaidą, bet kiek vėliau žmogus suprato, kad vis tiek buvo apgautas.
Operatorius užrašė, kad ūkininkas įsipylė 54,43 l degalų ir kad iš turėtų 691,33 l degalų jam liko tik 596,94 l.
„Antrąjį kartą operatorius vis tiek užrašė, jog aš įsipyliau beveik 40 litrų daugiau degalų negu iš tiesų. Pamatęs šį netikslumą, vėl kreipiausi į operatorių, o šis, nepripažindamas savo kaltės ir užuot ištaisęs padarytą klaidą, liepė parašyti pretenziją dėl nekokybiškos prekės ar paslaugos. Parašiau aš tą pretenziją, tačiau abejoju, kad ji ką pakeis. Svarbiausia man – kad operatorius nebesukčiautų ir kad nebūtų apgauti kiti ūkininkai“, – pasipiktinimą reiškė vyriškis.
Neaiškūs įrašai
„Statoil“ marketingo ir komunikacijos vadovas Povilas Vinžanovas neneigė, kad toks įvykis buvo užfiksuotas. Nesklandumai, anot jo, kilo dėl neaiškios rašysenos.
„Su klientu degalinės personalas bendravo, tikslino skaičius ir bandė jam pagelbėti. Pasak degalinės personalo, paskutinis likęs neaiškumas kilo dėl to, kad įrašai dokumentuose buvo įrašyti labai neaiškiai, sunkiai įskaitomi“,– taip kilusius nesusipratimus apibūdino P. Vinžanovas.
Pašnekovas pabrėžė, kad degalinės vadovui pavyko susisiekti su klientu ir susitarti dėl pakartotinio atvykimo bei dar vieno mėginimo teisingai suderinti likutį.
„Mano žiniomis, tokie atvejai yra labai reti. Užfiksuoti vos keli kartai per 5 metus“, – apie klientų skundus perkant žymėtą dyzelinį kurą kalbėjo marketingo ir komunikacijos vadovas.