Praėjusiais metais prasidėję gerosios patirties mokymai Graikijoje persikėlė ir į Lietuvą.
Lapkričio 7–11 dienomis Volose, Graikijoje, Telšių „Kranto“ progimnazijos pradinių klasių mokytojos Lilijana ir Živilė dalyvavo trumpalaikiuose mokymuose, kuriuose domėjosi ir keitėsi gerąja patirtimi ugdymo procese klimato kaitos klausimais. Pedagogės išklausė kitų kolegų patirtį taikant inovatyvius ugdymo metodus, išbandė ir įgijo naujų kompetencijų, kaip mokyti apie klimato kaitos priežastis ir padarinius naudojant socialinius simuliacinius žaidimus.
Siekdami projekto tęstinumo ir įgytų žinių panaudojimo ugdymo procese, Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras kartu su asociacija „Kūrybinės ateities idėjos“ vasario 6 ir 10 dienomis organizavo ir koordinavo „Erasmus+“ KA220 projekto „Socialinių simuliacijų sprendimai klimato kaitos poveikio supratimui didinti“ tarptautines praktines mokymosi ir mokymo veiklas „Tarpdalykinių (integruotų) pamokų planų vertinimas ir aptarimas“. Tarptautinio projekto veiklose dalyvavo mokytojai ir švietimo darbuotojai iš Rumunijos, Ispanijos, Graikijos ir Lietuvos (Telšių ir Klaipėdos) miestų. Pranešimais, praktinėmis veiklomis, neformaliojo mokymo metodais pasidalijusios šalių komandos aptarė integruotas pamokas, kuriose akcentuojamas tvarumas ir ekologijos problema.
Telšių „Kranto“ progimnazijos mokytojos pasidalijo tarpdalykinėmis praktinėmis žiniomis, kaip meną integruoti su ekologijos tema. Be to, mokymų metu mokytojos aplankė ir susipažino su darželio-mokyklos „Miškas“, Simono Dacho progimnazijos ir Socialinių mokslų kolegijos praktine patirtimi integruojant ekologiškumo programas, apžiūrėjo įstaigų aplinką.
Džiugu, kad visos projekto programos metu suplanuotos veiklos buvo įgyvendintos. Mokymuose dalyvavusios pedagogės džiaugiasi sėkmingomis ir prasmingomis veiklomis, kurios praturtino jų patirtį.
Pradinių klasių mokytojos Lilijana ir Živilė