• Pagrindinis
  • Kontaktai
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Balsavimų archyvas
  • Pranešk naujieną
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
No Result
View All Result

Eu­ro­pie­tiš­kos pa­mo­kos ir pa­tir­tys pa­gal „Erasmus+“ pro­jek­tą

Telšių žinių redakcija
26 rugsėjo, 2023
Švietimas, Pirmas puslapis, Pirmas puslapis
0

Tel­šių švie­ti­mo cent­ras „Erasmus+“ ir ki­to­se tarp­tau­ti­nė­se pro­gra­mo­se da­ly­vau­ja nuo 2004-ųjų me­tų.

Bū­tent „Erasmus+“ KA122 pro­gra­mos pro­jek­tas „Dar­buo­to­jų bend­rų­jų ir pro­fe­si­nių kom­pe­ten­ci­jų to­bu­li­ni­mas-ke­lias efek­ty­vaus ir įtrau­kaus ne­for­ma­laus suau­gu­sių­jų švie­ti­mo link“ (Nr. 2022-1-LT01-KA122-ADU-0079269), ku­rį Cent­ras vyk­do nuo 2022 me­tų, su­tei­kė ga­li­my­bę to­bu­lin­ti dar­buo­to­jų bend­rą­sias ir pro­fe­si­nes kom­pe­ten­ci­jas bei Tel­šių švie­ti­mo cent­ro veik­lų or­ga­ni­za­vi­mą. Sep­ty­ni mo­bi­lu­mai – trys skir­tin­gos ša­lys: Olan­di­ja, Aust­ri­ja ir Is­pa­ni­ja.

Telšių švietimo centro darbuotojai nuolat tobulina bendrąsias ir profesines kompetencijas bei centro veiklų organizavimą.

Pir­ma sta­žuo­tė Olan­di­jo­je. Tri­jų dar­buo­to­jų, bu­vu­sio di­rek­to­riaus Si­mo­no Ba­liu­ta­vi­čiaus, kar­je­ros spe­cia­lis­tės Jo­la­ntos Sto­nie­nės ir Tel­šių švie­ti­mo cent­ro STEAM at­vi­ros priei­gos cent­ro me­to­di­nin­ko Juo­zo Ma­nei­kio, 5 dar­bo die­nų ste­bė­ji­mo vi­zi­tas pra­si­dė­jo Ha­gos uni­ver­si­te­te, kur su­si­pa­žin­ta su Olan­di­jos švie­ti­mo sis­te­ma – ji ga­na su­dė­tin­ga, la­bai ski­ria­si nuo mū­siš­kės…

Taip pat ap­si­lan­ky­ta Ha­gos Ma­ris Col­le­ge STEAM at­vi­ros priei­gos taš­ke (jie va­di­na „taš­kais“, nes vei­kia daž­niau­siai ug­dy­mo įstai­gų pa­tal­po­se). Čia su­si­tik­ta ir bend­rau­ta su DE Haag­se Scho­len (lie­tu­viš­kas ati­tik­muo – Švie­ti­mo sky­rius) STEAM spe­cia­lis­te An­ne­ma­rie van ES. Tu­rė­jo­me ga­li­my­bę pa­ma­ty­ti olan­diš­kuo­se STEAM taš­kuo­se nau­do­ja­mas prie­mo­nės ir me­to­dus, gy­vai ste­bė­ti kū­ry­bi­nes dirb­tu­ves, ku­rių me­tu pra­di­nių kla­sių mo­ki­niai konst­ra­vo at­ro­dy­tų pa­pras­tą daik­tą – me­di­nę kė­du­tę su at­lo­šu.

Mū­sų ko­le­ga Juo­zas ak­ty­viai bend­ra­vo ir už­mez­gė ry­šius su vie­tos STEAM taš­ko mo­ky­to­jais, da­li­no­si pa­tir­ti­mi, ap­ta­rė lie­tu­viš­kas ir Ny­der­lan­dų STEAM mo­ky­mų pro­gra­mas, su­si­ta­rė dėl bend­ra­dar­bia­vi­mo atei­ty­je.

Ne ma­žiau įdo­mus su­si­ti­ki­mas „ROC Mond­rian“ TECH cent­re – su­si­pa­žin­ta su ja­me esan­čio­mis nau­jau­sio­mis tech­no­lo­gi­jo­mis – ke­liau­ta po ino­va­ci­jų erd­ves, to­kias kaip E-spor­to la­bo­ra­to­ri­ja, miš­raus mo­ky­mo(si) stu­di­ja, kū­rė­jų erd­vė ir pan. O vie­no­je iš jų lau­kė tik­ras siurp­ri­zas – drą­sos iš­ban­dy­mas VR (vir­tua­lios rea­ly­bės) la­bo­ra­to­ri­jo­je, ku­rį įveik­ti pa­si­se­kė tik mū­sų Si­mo­nui Ba­liu­ta­vi­čiui. Su­si­ti­ki­mo me­tu dar kar­tą bu­vo grįž­ta prie olan­diš­ko­sios švie­ti­mo sis­te­mos, pri­sta­ty­tos Tel­šių švie­ti­mo cent­ro veik­los, o me­to­di­nin­kas Juo­zas pa­da­rė iš­sa­mų pra­ne­ši­mą apie STEAM ini­cia­ty­vas Lie­tu­vo­je ir mū­sų STEAM cent­ro veik­las. „ROC Mond­rian“ – di­džiu­lis pro­fe­si­nio ren­gi­mo cent­ras, tu­rin­tis fi­lia­lus vi­so­je ša­ly­je.

Į mū­sų sta­žuo­tės pro­gra­mą Ha­go­je bu­vo įtrauk­tas vi­zi­tas į sa­va­no­riš­ka veik­la už­sii­man­čią or­ga­ni­za­ci­ją „Stich­ting Pre­sent“. Su­si­pa­ži­no­me su ini­cia­ty­vo­mis, veik­lo­mis, bend­ra­dar­bia­vi­mo su so­cia­li­niais par­tne­riais. Apie sa­vo veik­los da­bar­ties mi­si­ją Stich­ting Pre­sent at­sto­vai sa­ko, kad tai „til­to tie­si­mas tarp žmo­nių, ku­rie tu­ri ką pa­siū­ly­ti, ir žmo­nių, ku­riems ga­li­ma pa­dė­ti“. Sche­ma – pa­pras­ta kaip du­kart du. Siū­lo­ma ga­li­my­bė dirb­ti gru­pė­je ar in­di­vi­dua­liai sa­vo gim­ta­ja­me mies­te žmo­nėms, ku­rie su­si­du­ria su skur­du, pra­sta svei­ka­ta ar so­cia­li­ne izo­lia­ci­ja.

Be šių ge­rų­jų pa­mo­kų bei pa­tir­čių sta­žuo­tės me­tu Olan­di­jo­je įgi­jo­me ir „pa­slėp­tų“ kom­pe­ten­ci­jų: lan­ky­da­mi kul­tū­ri­nius ob­jek­tus, pa­to­bu­li­no­me tarp­kul­tū­ri­nę kom­pe­ten­ci­ją, pvz., ap­lan­kė­me Ha­gos tai­kos ir tei­sin­gu­mo rū­mus, Mo­rit­zo me­no mu­zie­jų, kur ga­lė­jo­me gė­rė­tis se­nų­jų olan­dų auk­so am­žiaus me­ni­nin­kų, to­kių kaip Remb­ran­tas van Rijn, Pe­te­ris Pau­las Ru­ben­sas ir kt. dar­bais bei iš­vys­ti gar­sų­jį Ja­han­nes Ver­meer pa­veiks­lą „Mer­gi­na su per­lo aus­ka­ru“.
Ant­ras mi­nė­to pro­jek­to vi­zi­tas-sta­žuo­tė Zalc­bur­ge (Aust­ri­ja). Mo­ky­mų mo­bi­lu­mo Aust­ri­jo­je da­ly­vės: Tel­šių švie­ti­mo cent­ro me­to­di­nin­kės Ni­jo­lė Vai­če­kaus­kė, Ra­mu­tė Ežers­ky­tė, Al­do­na Klei­vie­nė. Dar­buo­to­jas priė­mė Zalc­bur­go ka­ta­li­kiš­kos švie­tė­jiš­kos veik­los cent­ras, (to­liau – Cent­ras,) pri­klau­san­tis Ka­ta­li­kų bend­ruo­me­nės aso­cia­ci­jai. Cent­ras yra Zalc­bur­go suau­gu­sių­jų švie­ti­mo dar­bo gru­pės, Ti­ro­lio suau­gu­sių­jų švie­ti­mo ir Aust­ri­jos ka­ta­li­kiš­ko­jo suau­gu­sių­jų švie­ti­mo FO­RUM gru­pės na­rys. Pag­rin­di­nės šio Cent­ro veik­los sri­tys: re­li­gi­nis švie­ti­mas, ti­kė­ji­mas, pa­sau­lė­žiū­ra; tė­vų švie­ti­mas, šei­ma, kar­tos; as­me­ni­nis to­bu­lė­ji­mas, bend­ra­vi­mas; po­li­ti­nis švie­ti­mas, ap­lin­ka, svei­ka­ta; mu­zi­ki­nis ir kul­tū­ri­nis ug­dy­mas, kū­ry­biš­ku­mas. Vi­so­je Zalc­bur­go ar­ki­vys­ku­pi­jos te­ri­to­ri­jo­je yra 307 pa­na­šios ins­ti­tu­ci­jos (ka­ta­li­kiš­kos švie­ti­mo įstai­gos, tė­vų ir vai­kų cent­rai, mo­te­rų klu­bai).

Pir­mą die­ną su­si­ti­ko­me su Cent­ro dar­buo­to­jais, su­si­pa­ži­no­me kaip jie dir­ba su įvai­rio­mis tiks­li­nė­mis gru­pė­mis (jau­ni­mu, sen­jo­rais, bend­ruo­me­nės na­riais, tu­rin­čiais ma­žiau ga­li­my­bių), ko­kias mo­ky­mo for­mas nau­do­ja, kas pa­de­da už­tik­rin­ti įtrauk­ties ir įvai­ro­vės prin­ci­po vi­sais as­pek­tais įgy­ven­di­ni­mą. Tiks­li­nės gru­pės įvai­rios, pe­da­go­gai nė­ra čia iš­ski­ria­mi, bet, bū­tent, jiems nuo 1952 m. kas­met lie­pos mė­ne­sį, be­si­bai­giant moks­lo me­tams, Aust­ri­jo­je de­di­kuo­ja­mas di­de­lis tarp­tau­ti­nis 3 die­nų ren­gi­nys, į ku­rį be pa­čių aust­rų at­vyks­ta da­ly­viai iš Vo­kie­ti­jos, Švei­ca­ri­jos, Ita­li­jos Pie­tų Ti­ro­lio (vo­kiš­kai kal­ban­tis re­gio­nas) ir kt. Šiuo at­ve­ju – di­de­lis dė­me­sys pe­da­go­gams – jie to tik­rai nu­si­pel­nė!

Mums, kaip suau­gu­sių­jų švie­tė­jams ir edu­ka­ci­nių ren­gi­nių or­ga­ni­za­to­riams, nu­si­šyp­so­jo lai­mė da­ly­vau­ti šia­me ren­gi­ny­je, ku­ris va­di­no­si „Tarp­tau­ti­nės pe­da­go­gi­nės dirb­tu­vės Zalc­bur­ge“. Jis yra vie­nas svar­biau­sių pe­da­go­gi­nių ren­gi­nių vo­kiš­kai kal­ban­čia­me pa­sau­ly­je, skir­ta žmo­nėms, dir­ban­tiems su vai­kais ir jau­ni­mu, ku­rį or­ga­ni­zuo­ja Zalc­bur­go ka­ta­li­kiš­kos švie­tė­jiš­kos veik­los cent­ras, bend­ra­dar­biau­da­mas su Aust­ri­jos „Ca­ri­tas“ or­ga­ni­za­ci­ja, Pa­ry­žiaus Lod­ron uni­ver­si­te­tu Zalc­bur­ge ir Zalc­bur­go Ste­fa­no Zvei­go edu­ko­lo­gi­jos uni­ver­si­te­tu. Ren­gi­nį re­mia vals­ty­bė ir Zalc­bur­go mies­tas. Ren­gi­nio for­ma­tas – „Päda­go­gis­che Werk­ta­gung“ (liet. Pe­da­go­gi­nės dirb­tu­vės), dar­bo for­mos – pra­ne­ši­mai, pe­da­go­gi­nės dirb­tu­vės, kul­tū­ri­nė pro­gra­ma (kon­cer­tas, eks­kur­si­jos). 2023 me­tų 71-jo tarp­tau­ti­nio ren­gi­nio-pe­da­go­gi­nių dirb­tu­vių te­ma „Zu­ver­sicht stärken“ (pa­žo­džiui liet. Pa­si­ti­kė­ji­mą stip­rin­ti). Ren­gi­nio pro­gra­mo­je – vis­kas apie pa­si­ti­kė­ji­mą, 6 pra­ne­ši­mai ir 12 pe­da­go­gi­nių dirb­tu­vių įvai­rio­mis te­mo­mis, pvz.: „Pa­si­ti­kė­ji­mo mo­kyk­la“; „Pra­šau, duok man tik vie­ną žo­dį“ (Mes esa­me he­ro­jai) apie kny­gų ir pa­sa­ko­ji­mų reikš­mę, ug­dant vai­kų ir jau­ni­mo sa­vi­ver­tę ir pa­si­ti­kė­ji­mą; „Aš esu Aš“ – apie tai, kas stip­ri­na as­me­ny­bę ir pan. Da­ly­viai ren­ka­si 1 iš 12 kū­ry­bi­nių dirb­tu­vių te­mą (truk­mė 6 val.), taip pat ga­li rink­tis ir pra­ne­ši­mus, pa­gal tai, kas ak­tua­lu ir įdo­mu. Pe­da­go­gi­nė­se dirb­tu­vė­se nau­do­ja­mi to­kie me­to­dai, kaip sa­vi­ref­lek­si­ja, tiks­lin­gai pa­rink­ti me­to­dai ir ko­le­gia­lus pa­si­da­li­ni­mas pa­ty­ri­mais, min­ti­mis gru­pė­se, in­te­rak­ty­vus lek­to­riaus dar­bas, dis­ku­si­ja ir kt.

Ne­pa­mirš­ta­ma ir kul­tū­ri­nė pro­gra­ma – da­ly­viams tra­di­ciš­kai do­va­no­ja­mas šven­ti­nis kon­cer­tas. Ka­dan­gi bu­vo­me Mo­car­to mies­te, kaip­gi be nuo­sta­bių­jų Mo­car­to di­ver­tis­men­tų, po­pu­lia­rio­sios se­re­na­dos „Ma­žo­ji nak­ties mu­zi­ka“ ir kt. Ren­gi­nio pa­bai­go­je pa­gei­dau­jan­tiems iš ar­čiau su­si­pa­žin­ti su Zalc­bur­gu siū­lo­mos 4 edu­ka­ci­nės pro­gra­mos. Vi­zi­to Zalc­bur­ge me­tu pa­ty­rė­me, ko­kios svar­bios ins­ti­tu­ci­jos dar­be yra tra­di­ci­jos, sta­bi­lu­mas, įdir­bis, ko­man­di­nis dar­bas, ap­gal­vo­tas, iš­dis­ku­tuo­tas veik­lų pla­na­vi­mas, taip pat ir vi­sos mo­ty­vuo­jan­čiai ir po­zi­ty­viai vei­kian­čios erd­vės, ku­rios vos įžen­gus į Cent­rą pa­si­tin­ka be­si­mo­kan­čiuo­sius.

Tre­čio­ji sta­žuo­tė – sa­vai­tės truk­mės kva­li­fi­ka­ci­jos kė­li­mo kur­sai „At­ras­ki­te 7Cs: mo­ky­ma­sis gy­ve­ni­mui ir dar­bui 21-aja­me am­žiu­je“, ku­riuos or­ga­ni­za­vo „Eu­ro­pass Tea­cher Aca­de­my“ Bar­se­lo­no­je (Is­pa­ni­ja). Šio mo­bi­lu­mo mo­ky­mų da­ly­vė – Cent­ro kar­je­ros spe­cia­lis­tė As­ta Jo­ku­baus­kie­nė. Dar­bas gru­pė­se, dis­ku­si­jos su pe­da­go­gais iš Bul­ga­ri­jos, Ita­li­jos, Veng­ri­jos, Vo­kie­ti­jos pir­miau­sia lei­do pa­ly­gin­ti ir įsi­ver­tin­ti sa­vo ge­bė­ji­mus bend­rau­ti ir bend­ra­dar­biau­ti tarp­kul­tū­ri­nė­je erd­vė­je. At­vi­ro­je ir drau­giš­ko­je at­mos­fe­ro­je sklan­džiai se­kė­si iš­ban­dy­ti įvai­rius nau­jus me­to­dus, skir­tus be­si­mo­kan­čių­jų įgū­džiams la­vin­ti. Mo­ky­muo­se pla­čiau su­si­pa­žin­ta su 7 įgū­džiais (kri­ti­nis mąs­ty­mas, kū­ry­biš­ku­mas ir ino­va­ty­vu­mas, bend­ra­dar­bia­vi­mas, ko­mu­ni­ka­ci­ja, kom­piu­te­ri­nis raš­tin­gu­mas, tarp­kul­tū­ri­nis su­pra­ti­mas, sa­va­ran­kiš­kas mo­ky­ma­sis kar­je­rai), ku­rie bus rei­ka­lin­gi atei­nan­čia­me de­šimt­me­ty­je ir leis jau­ni­mui pa­si­ruoš­ti sva­jo­nių dar­bui. Mo­kė­mės, kaip pra­ktiš­kai šių svar­biau­sių įgū­džių ug­dy­mą in­teg­ruo­ti į ug­dy­mo kar­je­rai ir ki­tų da­ly­kų pa­mo­kas. Su­si­pa­ži­no­me ir iš­ban­dė­me įvai­rius su­si­pa­ži­ni­mo, su­si­skirs­ty­mo į gru­pes, ak­ty­vi­ni­mo, są­mo­nin­gu­mo ska­ti­ni­mo pra­ti­mus, spren­dė­me pro­ble­mas di­zai­no mąs­ty­mo me­to­du.

Švie­ti­mo cent­ro dar­buo­to­jai, da­ly­vau­da­mi mo­ky­mų mo­bi­lu­muo­se, lan­ky­da­mi įvai­rias ins­ti­tu­ci­jas ir or­ga­ni­za­ci­jas, bend­rau­da­mi su olan­dų, aust­rų ir is­pa­nų and­ra­go­gais, pe­da­go­gais, plė­to­jo bend­ra­vi­mo ir bend­ra­dar­bia­vi­mo kom­pe­ten­ci­jas, gi­li­no ang­lų, vo­kie­čių kal­bų ži­nias, pa­žin­da­mi tris skir­tin­gas ša­lis, jų kul­tū­rą, tra­di­ci­jas ir pa­pro­čius, plė­tė sa­vo aki­ra­tį. Už vi­sa tai esa­me dė­kin­gi Erasmus+ pro­gra­mai!

Pro­jek­tas fi­nan­suo­ja­mas pro­gra­mos ,,Erasmus+“ KA122 pro­jek­to „Dar­buo­to­jų bend­rų­jų ir pro­fe­si­nių kom­pe­ten­ci­jų to­bu­li­ni­mas-ke­lias efek­ty­vaus ir įtrau­kaus ne­for­ma­laus suau­gu­sių­jų švie­ti­mo link“ (Nr. 2022-1-LT01-KA122-ADU-0079269) lė­šo­mis.

Tel­šių švie­ti­mo cent­ro me­to­di­nin­kės Al­do­na KLEI­VIE­NĖ ir Ra­mu­tė EŽERS­KY­TĖ

Kitas įrašas

„Sau­lė­to­ji užuo­vė­ja“ – vy­res­nio am­žiaus žmo­nių na­mai

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

Video rekomendacijos:

Taip pat skaitykite:

Pirmas puslapis

V. Gir­čiui – Nu­si­pel­niu­sio Lie­tu­vos gy­dy­to­jo var­das
Ne­kon­tak­ti­nio reg­bio fes­ti­va­ly­je – pui­kus Tel­šių ko­man­dų pa­si­ro­dy­mas
Pa­gerb­ti ug­nia­ge­siai: pa­dė­kos, ap­do­va­no­ji­mai ir vil­tys dėl ge­res­nės atei­ties
Va­sa­rą ne­lan­kan­tiems dar­že­lio mo­kes­čio mo­kė­ti ne­rei­kės
Ge­no­vai­tė ir Jo­nas: pus­šim­tis me­tų vie­na­me ke­ly­je
Tel­šiš­kė – tarp raš­tin­giau­sių Lie­tu­vos suau­gu­sių­jų

Žemaičių kultūra

Mieste atsiras dar daugiau (ne)matomų ženklų  
Felčerės Vylės istorija: beveik visas gyvenimas – Ukrinuose
Skaitymas – lietuviško žodžio puoselėjimas ir saugojimas
Profesoriaus Adomo Butrimo darbuose – Žemaitijos kultūrinis kraštovaizdis, sakraliniai ženklai, istorija
Jurginių tradicija gyva ir puoselėjama
Žlibinuose dūzgė „Dainuojančios bitės“

Laisvalaikis

Ne­kon­tak­ti­nio reg­bio fes­ti­va­ly­je – pui­kus Tel­šių ko­man­dų pa­si­ro­dy­mas
Kefyro panakota su braškėmis ir rabarbarais
Šach­ma­tai Tel­šių kraš­te. Po­ka­rio me­tų šach­ma­ti­nin­kai
Europos diena Telšiuose
„Mo­ki­nių Eu­ro­vi­zi­ja“ – spal­vin­ga šven­tė Tryš­kių gim­na­zi­jo­je
Pui­kus Tel­šių spor­ti­nin­kų star­tas „Lie­tu­vos tau­rės“ I eta­pe

Sveikata

V. Gir­čiui – Nu­si­pel­niu­sio Lie­tu­vos gy­dy­to­jo var­das
Tel­šių ra­jo­ne skie­pi­ji­mo apim­tys vis dar ne­pa­kan­ka­mos
Vyrų šlapimo nelaikymas. Šiuolaikinis požiūris į vyrų higieną
Neį­ti­kė­ti­na: odon­to­lo­gas pa­si­bels į neį­ga­lių­jų na­mus
Pa­va­sa­ris ma­ži­na ser­ga­mu­mą
D. Grakulskytė: išmokime tinkamai kalbėti apie ŽIV ir AIDS
No Result
View All Result

Laikraštis

Apklausa

Ar pritartumėte, jei šalyje būtų įvesta keturių dienų darbo savaitė?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
  • Archyvas

Orai

Orai Telšiuose
Orai
Orai Telšiuose 2 savaitėms
  • Naujienos
  • Teminiai puslapiai
  • Teisėsauga
  • Laisvalaikis
  • Archyvas
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Kontaktai

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset