Laiku informuoti klientus, padėti, patarti ir teikti tik kokybiškas paslaugas. Tokia filosofija vadovaujasi daugiabučių namų priežiūrą Telšiuose vykdanti bendrovė „Butų ūkio valdos“.
Neretai girdime, kad daugiabučių gyventojai iš savo administratoriaus gauna per mažai informacijos apie jų būsto priežiūrą, planuojamus bei atliktus darbus, pasigenda kitokių aktualių žinių, galų galiausiai – nuoširdaus bendravimo. Telšių „Butų ūkio valdos“ keičia šią (ne)tvarką ir skiria ypatingą dėmesį klientų informavimui. Viskas dėl to, kad būstų savininkai žinotų, kas vyksta jų namuose ir kaip yra vykdoma jų turto priežiūra.
Įmonės vadovė Roma Janušonienė įsitikinusi, kad tinkamas informavimas ir sklandus bendravimas su klientais yra labai svarbūs dalykai. Todėl jau nuo vasario pradžios įmonė įvairiais kanalais informuoja gyventojus apie planuojamus ir atliktus darbus, susirinkimus, avarinius gedimus, teikia kitą svarbią informaciją.
„Kadangi norime būti modernūs ir pateisinti visus klientų lūkesčius, neabejojame, kad su gyventojais reikia palaikyti nuolatinį kontaktą. Aktyviai dirbome, kad atnaujintume klientų kontaktų bazę, nes tai leidžia realiu laiku teikti jiems svarbią informaciją, susijusią su būsto priežiūra. Tiesą sakant, nustebome, kiek daug klientų teigiamų atsiliepimų dėl to sulaukėme. Žmonės mums skambina ir dėkoja, kad pranešame jiems apie įvairius namo priežiūros reikalus. Jie sako, kad anksčiau to nebuvo. Ypač stebisi iš valdiško administratoriaus pas mus perėję gyventojai. Jie teigia, kad ten apskritai yra tragedija su bendravimu“, – kalbėjo R. Janušonienė.
„Butų ūkio valdos“ su klientais bendrauja įvairiais kanalais. Apie svarbius įvykius įmonė praneša skambučiais, trumposiomis žinutėmis, elektroniniais laiškais, savitarnos platformoje „BonoDomo“, skelbimais laiptinėse, siunčia informatyvius naujienlaiškius. Žinoma, esant poreikiui, klientai konsultuojami ir įmonės biure, kur dirba patikimi savo srities specialistai.
R. Janušonienės teigimu, įmonei svarbiausia, kad kiekvienas klientas gautų maksimaliai gerą rezultatą, būtų kokybiškai aptarnautas, žinotų, už ką moka mokesčius, ir visada sulauktų operatyvios pagalbos.
„Man, kaip įmonės vadovei, labai svarbu, kad kiekvienas mūsų klientas gautų geriausios kokybės paslaugas, būtų išgirstas ir suprastas. Todėl dabar į visus jiems rūpimus klausimus atsako nuotolinio klientų aptarnavimo centro konsultantai, asmeniškai pataria klientų atstovai, techninės namo priežiūros klausimais konsultuoja priežiūros inžinieriai, o ištikus nelaimei operatyviai gelbėja visą parą veikianti mūsų nuosava avarinė tarnyba. Džiaugiuosi, kad šiandien daugiau nei 2 500 mūsų įmonės klientų gali jaustis ramūs, nes jų būsto priežiūra yra kaip niekada patikimose rankose“, – pabrėžė R. Janušonienė.