
AB Lietuvos paštas, kaip ir kitos Vyriausybės paskelbto karantino laikotarpiu dirbančios strategiškai svarbios institucijos ir įmonės, tęsia savo veiklą.
Bendrovė, be įstatymu numatytos teikti universaliosios pašto paslaugos, gyventojams toliau teiks tokias kritiškai svarbias paslaugas, kaip pensijų, išmokų, spaudos pristatymas, tęs siuntų pristatymo paslaugą įsigijusiems būtinų prekių elektroninėse parduotuvėse.
Siekdama riboti kontaktą tarp savo darbuotojų ir gyventojų, bendrovė kovo 16–30 d. taikys tam tikrus veiklos apribojimus pašto skyriuose.
Mažinama paslaugų apimtis, t. y. klientams bus teikiamos tik šios būtinosios paslaugos:
universaliosios pašto paslaugos, t. y. siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas;
išmokamos pensijos ir pašalpos;
priimamos piniginės įmokos ir atliekamos piniginės perlaidos;
priimama spaudos prenumerata (siekiant užtikrinti informacijos prieinamumą gyventojams).
Ribojamas klientų skaičius skyriuje, t. y. vienu metu skyriuje galės būti tiek žmonių, kiek yra klientų aptarnavimo vietų.
Laikinai paslaugos nebus teikiamos „PayPost“ skyriuose, tačiau būtinąsias paslaugas bus galima gauti pašto skyriuose.
Bus prekiaujama tik pakavimo priemonėmis ir pašto ženklais.
Laiškininkų paslaugos:
Klientams tiesiogiai (į rankas) bus pristatomos tik pensijos, pašalpos ir procesiniai dokumentai, juos įteikiant „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.
Registruoti laiškai, prenumerata ir siuntos, telpantys į pašto dėžutę, bus įmetami į pašto dėžutę. Taigi, kaip įprasta, „Telšių ŽINIAS“ antradieniais ir penktadieniais rasite savo pašto dėžutėje.
Į pašto dėžutę netelpančios siuntos klientams į namus nebus pristatomos, bet išduodamos pašto skyriuje arba, esant galimybei, pristatomos į siuntų savitarnos terminalus, apie tai informuojant klientus SMS žinute arba pranešimu.
Reklama: siusk24.lt