Į Viešvėnų tvenkinį įvažiavusio vilkiko ištempimas pareikalavo nemažai pastangų, buvo sustabdytas eismas kelyje Telšiai–Varniai, ties Viešvėnais. Praėjusio ketvirtadienio naktį įvykusi nelaimė likviduota tik penktadienio ryte.
Monika GIRDVAINĖ
„Telšių ŽINIOS“ ankstesniame laikraštyje rašė apie eismo įvykį prie Viešvėnų. Ketvirtadienio naktį iš Kauno į Mažeikius krovinį vežęs vilkiko vairuotojas nesuvaldė automobilio ir įlėkė į Viešvėnų tvenkinį. Kadangi masyvi transporto priemonė buvo pakrauta įvairių prekių, jos ištempimas truko ilgiau nei parą.
Vilkikas su kroviniu svėrė apie 40 tonų, tad jos ištraukti atvykusioms dviem sunkiasvorėms mašinoms to lengvai padaryti nepavyko. Teko ieškoti žmonių komandos, kurie iš rankų į rankas visą vilkiko vežtą krovinį pernešė į kitą mašiną. Žinant, kad nuo Viešvėnų tvenkinio iki kelio nemažas atstumas, prekes reikėjo nešti į stačią įkalnę, galima teigti, kad komandai teko atlikti tikrai sunkų darbą. Tarp prekes pernešančių žmonių buvo ir moteris.
Vilkiku buvo vežami gėrimai, mėsa bei kitos maisto prekės pakuotėse, buities daiktai ir kt. Laimei, leidžiantis stačia pakalne vilkikas neapsivertė, tad ir didžioji dalis jo priekaboje buvusių prekių liko nepažeistos.
Nors vilkikas be krovinio buvo gerokai lengvesnis, jo ištempimo iš tvenkinio darbai užtruko. Pranešama, kad nelaimės padariniai galutinai pašalinti tik penktadienio rytą.
Krovinys, laiku nepasiekęs Mažeikiuose esančio „Lidl“ prekybos centro, parduotuvės veikos nesutrikdė.
„Prekių trūkumas nebuvo jaučiamas. Parduotuvė turėjo pakankamą kiekį prekių likučių, o naujas užsakymas parduotuvei buvo pristatytas dar tą pačią dieną. Parduotuvė prekių papildymą gavo iki 16 val., tad piko metu, kada pirkėjų būna daugiausiai, prekių papildymas jau buvo gautas“, – situaciją komentavo „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta.
Pašnekovas teigė, kad patirta žala dar skaičiuojama, tad konkrečios sumos pateikti negalėjo. Vadovas guodėsi tuo, jog eismo įvykio metu nenukentėjo nei vairuotojas, nei kiti eismo dalyviai.
Tikrai, pirmiausia reikia atsižvelgti į žmonių sveikatą ir tuo pasidžiaugti, po to skaičiuoti nuostolius. Taip pat gamtos tarša. Didelius tarptautinius krovinius visuomet geriau gabenti keltais, pvz https://www.ferrybookings.lt/lt/patarimai/keltai-i-suomija o vilkiko vairuotojo nebausti, nes visuomet lieka zmogiskasis faktorius, vairuotoju darbas nera lengvas
Sutinku su Augiu, kad zmogiskasis faktorius yra bet kokiame darbe ir bet kokio profesionalumo specialistui. Esme, jog gabenti reikia ir iki kelto ar is jo i galutini taska. Mes bendradarbiaujame su https://www.siramis.lt/lt/paslaugos/tarptautiniai-pervezimai taip pat esame patenkinti, nes sutarties salygos vykdomos sklandziai