
Sugedęs motorinis pjūklas pasėjo nesantaiką tarp dviejų įmonių – pirkėjo UAB „Telšių Romanta“ ir pardavėjo UAB „Reda“.
Giedra AKAVICKIENĖ
Į Redakciją kreipėsi UAB „Telšių Romanta“ vadovas Romualdas Ūbartas, kuris piktinosi, jog sugedus motoriniam pjūklui, UAB „Reda“ atsisakė jį nemokamai suremontuoti.
2017 m. vasario mėn. įsigytas pjūklas sugedo 2018 m. sausio mėn. UAB „Telšių Romanta“ pjūklą pardavėjui UAB „Reda“ pristatė sausio 26 d., dar tebegaliojant garantiniam remontui.
Išardęs ir apžiūrėjęs pjūklą, UAB „Reda“ meistras nustatė, kad cilindras ir stūmoklis pakeisti iš kito pjūklo. Specialisto nuomone, matyti, kad išlūžęs žiedo tarpas yra apie 2 cm, tačiau išlūžusios detalės nei cilindre, nei karteryje po velenu niekur nerasta. Be to, matyti, kad dirbęs stūmoklis be minėtos išlūžusios detalės, stūmoklio kampai aštrūs, jis sudilęs, cilindras išgraužtas.
Po tokių meistro išvadų motorinį pjūklą pardavusi įmonė atsisakė atlikti nemokamą garantinį remontą. Su sprendimu nesutikęs R. Ūbartas kreipėsi į žiniasklaidą ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Telšių apskrities skyrių. Tačiau vartotojų teisių specialistai telšiškiui paaiškino, kad gina tik piliečius, bet ne įmones. Po to UAB „Telšių Romanta“ direktorius R. Ūbartas dėl įmonės galimai pažeistų teisių konsultavosi su advokatu ir neatmeta galimybės kreiptis į teismą.
R. Ūbartas tiek UAB „Reda“, tiek Redakcijai tvirtino, jog nei jis, nei jo darbuotojai nebuvo atsukę pjūklo ir savavališkai neremontavo. Pasipiktinęs verslininkas teigė norintis įspėti kitus, kaip gali nutikti įsigijus pjūklą su garantija. R. Ūbartas tvirtino, kad garantija suteikta, bet jos negavo dėl meistro, kurio kompetencija jam kelianti abejonių, nuomonės.
UAB „Reda“ direktorei Zitai Rakauskienei atsisakius nemokamai dėl anksčiau išdėstytų priežasčių remontuoti pjūklą, R. Ūbartas nuvežė jį į Plungę ir ten esą remontas atsieis 100 eurų.
Paskambinus žurnalistei, motoriniais pjūklais ir kitais įrankiais prekiaujančios bendrovės vadovė Z. Rakauskienė iš karto prisiminė incidentą su nuolatiniu klientu. Direktorės teigimu, įmonė „Reda“ sėkmingai dirba 25-erius metus ir tokio atvejo dar nebuvo pasitaikę.
Z. Rakauskienė kalbėjo, jog jos vadovaujama įmonė vertina nuolatinius klientus, suteikia jiems įvairių nuolaidų, tačiau jeigu akivaizdžiai matoma, kad pjūklas buvo remontuojamas savo jėgomis, o to daryti negalima, savaime suprantama, kad garantinis remontas nebus suteiktas.
Gavusi meistro išvadas, verslininkė įsitikinusi, kad klientas elgėsi nesąžiningai, beje, ir nekultūringai – išvadino darbuotojus „debilais“.
„Po specialisto apžiūros paaiškėjo, kad svarbi detalė – pjūklo „širdis“ – yra įdėta iš kito pjūklo. Klientas norėjo, kad veltui pakeistume pjūklo dalį, tačiau esant tokioms aplinkybėms, mes neprivalome“, – savo nuomonę išdėstė Z. Rakauskienė.
netur zmones kon veikt.. juk vaista brungiau kainuos…
Pirkau Telšių turguje trimerį, sumokėjau 100 eur. Nupjoviau 1 arą žolės ir viskas pabiro. Suvaržiau per naujo varžtus ir pavyko dar nupjaut pusę aro. Trimeris ale švediškas. Su garantija. Išmečiau lauk, nes su turginiu aferistu nėra prasmės teisybės ieškot. Nupirkau per pus silpnesni hitashi firmos, antrus metus dirba kaip bitutė. Sumokėjau 200 eur.