Likus mėnesiui iki nepriklausomų elektros energijos tiekėjų pasirinkimo termino pabaigos, vis daugiau žmonių susiduria su klausimais: ką ir kaip rinktis. Telšiškė Jolanta Danauskienė, dirbanti klientų aptarnavimo vadybininke „Perlo Plius“ aptarnavimo taške parduotuvėje „MON“, sako, kad pastaruoju metu sulaukia vis daugiau klausimų apie elektros tiekėjo pasirinkimą.
Žmonės nenori keisti įpročių
„Žmonės klausinėja daug, dažniausiai – kaip bus galima mokėti už paslaugas. Jiems svarbu, kad niekas nesikeistų, galėtų atsiskaityti už elektrą taip, kaip yra pripratę. Žinoma, domisi ir kaina, ateina jau pasidomėję internete. Dauguma ateina jau žinodami, kad tiekėjo „Perlas Energija“ kaina yra viena geriausių“, – kalba J. Danauskienė, Telšių „Perlo Plius“ klientų aptarnavimo vadybininkė.
Pasak J. Danauskienės, žmonės Telšiuose vertina tai, kad galima ateiti ir viską sumokėti vienoje vietoje – ar tai būtų „Perlo“ terminalas, ar Lietuvos paštas. Ji teigia, kad ne visi nori mokėti pervedimais, ką kaip vienintelę galimybę siūlo kiti tiekėjai, nes ne visi turi galimybę tai daryti, be to, atsiranda papildomi bankų mokesčiai.
„Žmonės nenori keisti įpročių, o pasirinkus tiekėją „Perlas Energija“, to daryti ir nereikia“, – aiškina moteris. J. Danauskienė priduria, kad dažnai sulaukia klausimų ir apie sutarties terminuotumą ir galimybę bet kada ją nutraukti: „Mes siūlome neterminuotas sutartis, kurias bet kada galima nutraukti be jokių baudų. Klientams tai svarbu – jie nenori būti prisirišę, nes jei kartais kiti pasiūlys pigiau, kad būtų galimybė lengvai pakeisti tiekėją.“
Beveik septynerius metus klientų aptarnavimo vadybininke dirbanti J. Danauskienė tvirtina, kad pati tiekėją pasirinko jau seniai – ir sau, ir tėvams, ir uošviams. „Nors dirbu su „Perlu Energija“, prieš pasirinkdama pasidariau analizę ir vis tiek grįžau prie šio tiekėjo: kaina – viena geriausių, mokėjimas – paprastas. Aš toks žmogus, kur man norisi, kad mokėjimai vyktų aiškiai. Man tai buvo svarbu, ir „Perlas Energija“ suteikia tokią galimybę“, – pasakoja telšiškė.
Sutartys – be jokių paslėptų žvaigždučių
UAB „Perlas Energija“ vadovas Vilius Juraitis teigia suprantantis, kad pasirinkti elektros tiekėją yra nelengvas uždavinys daugeliui – juk niekada iki šiol to daryti neteko: „Būtent suvokdami, kad elektros tiekėjo pasirinkimas yra sudėtingas sprendimas daugeliui, mes siekiame būti paprastai suprantami, aiškūs ir nieko neslėpti nuo savo esamų ir būsimų klientų. Dėl to vieni iš nedaugelio rinkoje siūlome neterminuotas, fiksuotos kainos sutartis, kurias be jokių baudų nutraukti galima bet kuriuo metu. Mūsų sutartys – trumpos ir aiškios, be jokių paslėptų mokesčių, o kainos – vienos geriausių rinkoje.“
V. Juraičio tvirtinimu, svarbus ir gyvas kontaktas, todėl „Perlas Energija“ visoje Lietuvoje turi per 2 000 fizinių taškų, kuriuose galima sudaryti sutartis ir kas mėnesį mokėti elektros sąskaitas: „Suprantame, kad ne visi nori naudotis internetine savitarna ar mokėti internetu, todėl turime platų fizinių taškų tinklą, kur klientai gali ateiti, pasirašyti sutartį, sumokėti mokesčius jiems įprastu būdu ir gauti atsakymus į su elektros energija kylančius klausimus.“
Elektros energijos tiekėją visi, kurie per metus sunaudoja ne mažiau nei 1 000 kWh elektros, turi pasirinkti iki birželio 18 d. To nepadariusiems nuo liepos 1 d. bus automatiškai pradedama teikti elektros garantinio tiekimo paslauga su 25 proc. antkainiu, taikomu elektros kainai elektros biržoje.