Sekmadienį prasidės didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė: iš Klaipėdos jūrų uosto į Mažeikų naftos perdirbimo bendrovę „Orlen Lietuva“ bus gabenamas minėtai bendrovei priklausantis reaktorius. 145 km kelionė truks apie dvi savaites, kirs Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonus.
Kaimyninių rajonų keliais gabenamas krovinio svoris yra daugiau nei 1 500 tonų (su transporto priemone –2 200 tonų), bendras ilgis 93 metrai, o aukštis daugiau nei 10 metrų, plotis 6,5 m. Planuojama, kad krovinys judės maždaug 3 km per valandą greičiu ir laiks nuo laiko sustos specialiai įrengtose poilsio aikštelėse.
ESO skaičiuoja, kad gabenant krovinį 145 kilometrų ruože reiks išmontuoti, o reaktoriui pravažiavus, atstatyti net 178 oro linijų sankirtas. Remiantis vežėjo sudarytu maršrutu, laikinai nutraukti elektros energiją reikės 2986 vartotojams.
Gabenant istorinį krovinį, bus ribojamas eismas, o kai kur policija nurodys apsisukti, sustoti ar pasirinkti kitą maršrutą.
Išskirtinis krovinys į Klaipėdą atgabentas laivu „Jumbo Jubilee“, skirtu gabenti nestandartinius krovinius. Laivas turi du kranus, kurių kiekvieno keliamoji galia siekia 900 tonų, tad krovinius galima iškrauti ir krantinėse, kuriose nėra kranų.
Italijoje pagamintas technologinis įrenginys Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „Bega“ iškrautas iš jį atgabenusio laivo ant 88 ašinių linijų modulinių priekabų.
Parengta pagal ESO ir Klaipėdos jūrų uosto inf.
Nuotrauka iš portofklaipeda.lt
nu joo, kam reikėjo vežti tą krovinį, tai buvo geras iššūkėlis. bet gerų įmonių iššūkiai negąsdina https://3pldgm.com/lt/