Po birželio 15-ąją įvykusio Telšių rajono savivaldybės Eismo saugumo komisijos posėdžio būsimos žiedinės sankryžos kelyje Telšiai–Rainiai projektuotojams buvo pateikti septyni projekto sprendinių pasiūlymai, tačiau tik į keletą iš jų atsižvelgta. Prašymas į žiedinės sankryžos projektą įtraukti ir pėsčiųjų tako remontą atmestas.
Aistas MENDEIKA
Eismo saugumo komisijos pasiūlymus projektuotojai derino su žiedinės sankryžos projekto užsakovu – Lietuvos automobilių kelių direkcija. Atsižvelgdami į šios institucijos sprendimus, projektuotojai pateikė atsakymus.
Ties projekte numatytu kiekvienu įvažiavimu į būsimąją žiedinę sankryžą trūksta greitį ribojančių kelio ženklų. Eismo saugumo komisija siūlė įrengti kelio ženklus, greitį ribojančius iki 70 ir 50 kilometrų per valandą atitinkamu atstumu. Tačiau šiam pasiūlymui nepritarta.
Taip pat nepritarta pasiūlymui įrengti įspėjamuosius kelio ženklus „Pėstieji“, nes kelyje atsiranda nežymėta pėsčiųjų perėja.
Pastebėta, jog projekte nenumatytas sklandus privažiavimo prie sankryžos suvedimas su esamu keliu, todėl reikėtų patikslinti nuovažos pasukimo kampą, kad sutaptų su vietinės reikšmės kelio esamais parametrais. Šiam pasiūlymui projektuotojai pritarė ir pažadėjo suvedimą patikslinti.
Taip pat pritarta telšiškių pasiūlymui taikyti kitokio tipo nuovažos sprendinius.
Projektuotojai užtikrino, jog būsimosios sankryžos apšvietimas jau yra suprojektuotas ir jis bus įrengtas.
Dabar kelyje Telšiai–Rainiai esantis pėsčiųjų takas dažnai užliejamas vandeniu. Eismo saugumo komisija siūlė suprojektuoti tokius vandens nuvedimo sprendinius, kurie išspręstų šią problemą. Projektuotojai patikino, jog vanduo nuo projektuojamų sankryžos dangų ant tako nepateks.
Eismo saugumo komisijos prašymas dar kartą įvertinti dabar esančio pėsčiųjų ir dviračių tako būklę bei numatyti jo remontą tvarkomoje žiedinės sankryžos atkarpoje atmestas.
„Pasiūlymui nepritarta. Šiame projekte tako remontas nebus numatytas“, – teigiama iš projektuotojų gautame atsakyme.
Ten remontas dviračiu ir pesciuju takui reikalingesnis nei kelio remontas, vien duobes, po lietau pravaziavimas vyksta zolynais