• Pagrindinis
  • Kontaktai
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Balsavimų archyvas
  • Pranešk naujieną
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
No Result
View All Result

Efektyvi reklama užsienio rinkai ir 3 būtini žingsniai

Telšių žinių redakcija
2 rugpjūčio, 2021
Pirmas puslapis, Pirmas puslapis
1

Planuojate reklaminę kampaniją ar produkto įvedimą į užsienio rinkas? Ekspertai ragina tinkamai pasiruošti, mat pirmieji žingsniai gali lemti sėkmę ar, priešingai, nesusipratimus. Rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į esminius aspektus, kurie padės efektyviai ir paveikiai pristatyti bet kokią prekę. Pristatome 3 žingsnius, kuriuos verta apgalvoti dar šiandien.

1. Nuodugni rinkos analizė

Srities profesionalai teigia, kad didžiausia klaida – nepasinaudoti šiandien turimomis auditorijos tyrimo galimybėmis. Yra sukurta tiek daug mokamų ir nemokamų įrankių, o jais pasinaudoja tik dalis prekės ženklų atstovų. Taip kyla pavojus, kad paviršutiniškomis prielaidomis paremta komunikacija ar didesnė kampanija tiesiog nepasieks tikslinio vartotojo. Ar žinote kas jis?

Nuodugni rinkos analizė neretai pateikia staigmenų – po jos kartais išsiaiškinama, kad tikslinė auditorija ženkliai skiriasi nuo įsivaizduotos idealiosios vizijos. Naujausios technologijos leidžia visus spėjimus pagrįsti skaičiais, tereikia skirti laiko ir investuoti į prekės ženklo subtilybes išmanančius, patirties su konkrečia šalimi turinčius ekspertus.

2. Profesionali, lokalizuota žinutė

Kai jau aiškus tikslinio vartotojo paveikslas, negalima ignoruoti kalbinių įgūdžių ir daryti prielaidos, kad visi supras, pavyzdžiui, tarptautiniu vadinamą anglišką žodyną. Net jei auditorijoje gausu anglakalbių, ruošiantis reklaminei kampanijai, verta investuoti į profesionalų, lokalizuotą žinutės pateikimą užsienio auditorijai.

Visapusiškai atitinkamos šalies kultūrą išmanantys vertėjai transliuojamą žinutę ne tik išverčia taisyklinga kalba, bet ir pritaiko ją tikslinei auditorijai – pagal vietovę, kultūros subtilybes, kasdienius įpročius, šnekamąją kalbą. Maksimaliai pritaikytas tekstas ar pranešimas leidžia išvengti nesusipratimų, brangiai kainuojančių klaidų, ne iki galo suprasto tono. Daugiau apie rinkodaros sričiai naudingus novatoriškų vertimų metodus galite sužinoti čia.

3. Vartotojų įtraukimas į procesus

Jei pirmieji du punktai bus įvykdyti, tikėtina, kad jau netrukus turėsite nedidelę prekės ženklo bendruomenę, kuriai išties svarbu tai, ką darote. Pirmoji reklaminė kampanija yra startas, tačiau po jos seks dar begalė kitų produktų, paslaugų pristatymų. Rinkodaros ekspertai sutaria, kad šiandien potencialūs pirkėjai nori dalyvauti prekės ženklo kūrimo proceso metu. Kodėl gi jų neįtraukus?

Kitas klausimas – kokiais būdais tai galite padaryti. Specialistai pateikia nemokamos, bet itin veiksmingos priemonės pavyzdį – socialinius tinklus. Čia suburta bendruomenė noriai įsitraukia į diskusijas po įrašais, balsuoja ir atsako į klausimus vadinamųjų „istorijų“ skiltyse. Kitaip tariant, tereikia paklausti, ko išties iš prekės ženklo tikisi auditorija.

Panašu, jog šiandien atsakymus į rūpimus klausimus galite gauti vos per dieną. Svarbu investuoti į esminį auditorijos tyrimą ir profesionalų žinutės vertimą, o visa kita – kūrybiškumas pasitelkti jau sukurtus, beje, dažnai nemokamus įrankius.

Kitas įrašas

Kada geriausia atlikti pilvo plastiką?

Comments 1

  1. callils says:
    1 metai ago

    Šiais laikais efektyvių reklamos metodų yra labai daug ir reikia stengtis juos sėkmingai reklamuoti. Galiu pasidalinti su jumis https://www.seotop.site/. SEO dabar aktyviai vystosi ir padeda tiek jaunoms, tiek naujoms svetainėms pakilti į paieškos sistemą ir pritraukti naujų klientų. Džiaugiuosi, kad pasirinkau juos!

    Atsakyti Report comment

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

Video rekomendacijos:

Taip pat skaitykite:

Pirmas puslapis

„Bal­ko­nas – ne pe­le­ni­nė“, – nu­spren­džia vis dau­giau tel­šiš­kių
Neį­ti­kė­ti­na is­to­ri­ja: dar vie­na tel­šiš­kė lai­mė­jo vi­su­rei­gį
Ser­gan­tį au­ga­lą ga­li­te grą­žin­ti ir at­gau­ti pi­ni­gus!
V. Radzevičius dalijasi greitu ir nebrangiu vasariškų salotų receptu
Di­džio­jo­je Že­mai­čių sie­no­je bus įmon­tuo­ta pa­sku­ti­nė me­ni­nė plokš­tė
Vai­kų glo­bos sa­vai­tė – rak­tas į kiek­vie­no šir­dį

Žemaičių kultūra

Apie tai, kas neturi teisės būti pamiršta
Gaisrai aplenkia koplytstulpio apylinkes
Nustebinęs ir nudžiuginęs kraštietės vizitas
Aldonis Eselinas: „Dirbk – ir gyvensi nesilankstydamas“
Pakviesti tėviškės visais takais ir keleliais skubėjo į Tverus
Tradicinės ir naujos šventės – neatsiejama vasaros dalis

Laisvalaikis

Ska-core audra Klaipėdoje: „Public Serpents“ koncertas Malūno lofte
Neį­ti­kė­ti­na is­to­ri­ja: dar vie­na tel­šiš­kė lai­mė­jo vi­su­rei­gį
V. Radzevičius dalijasi greitu ir nebrangiu vasariškų salotų receptu
Vai­kų glo­bos sa­vai­tė – rak­tas į kiek­vie­no šir­dį
Že­mai­ti­jos kraš­to se­niū­ni­jų spor­to ir me­no šven­tė „Ryš­kė­nų va­sa­ra 2025“
Po įspū­din­gos per­ga­lės „Džiu­gas“ tvir­tai žen­gia A ly­gos vi­du­ry­je

Sveikata

Karštis ir sveikata: kaip apsisaugoti karštomis vasaros dienomis?
Kei­čia­si gy­dy­mo įstai­gų ver­ti­ni­mas: at­si­žvelgs ne tik į veik­lą ir fi­nan­sus, bet ir į po­žiū­rį į pa­cien­tą
Siū­lo­ma plės­ti de­fib­ri­lia­to­rių tink­lą: lai­ku su­teik­ta pa­gal­ba pa­dė­tų iš­gel­bė­ti tūks­tan­čius žmo­nių
Sveikatos priežiūra šiuolaikiniame pasaulyje
Kodėl profesionali burnos higiena svarbi net tiems, kurie valosi dantis du kartus per dieną?
Patarimai į ką atkreipti dėmesį renkantis žuvų taukus
No Result
View All Result

Laikraštis

Apklausa

Kur leidžiate savo atostogas?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
  • Archyvas

Orai

Orai Telšiuose
Orai
Orai Telšiuose 2 savaitėms
  • Naujienos
  • Teminiai puslapiai
  • Teisėsauga
  • Laisvalaikis
  • Archyvas
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Kontaktai

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset