Efektyvi reklama užsienio rinkai ir 3 būtini žingsniai

Parašė:  2021-07-20

Planuojate reklaminę kampaniją ar produkto įvedimą į užsienio rinkas? Ekspertai ragina tinkamai pasiruošti, mat pirmieji žingsniai gali lemti sėkmę ar, priešingai, nesusipratimus. Rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į esminius aspektus, kurie padės efektyviai ir paveikiai pristatyti bet kokią prekę. Pristatome 3 žingsnius, kuriuos verta apgalvoti dar šiandien.

1. Nuodugni rinkos analizė

Srities profesionalai teigia, kad didžiausia klaida – nepasinaudoti šiandien turimomis auditorijos tyrimo galimybėmis. Yra sukurta tiek daug mokamų ir nemokamų įrankių, o jais pasinaudoja tik dalis prekės ženklų atstovų. Taip kyla pavojus, kad paviršutiniškomis prielaidomis paremta komunikacija ar didesnė kampanija tiesiog nepasieks tikslinio vartotojo. Ar žinote kas jis?

Nuodugni rinkos analizė neretai pateikia staigmenų – po jos kartais išsiaiškinama, kad tikslinė auditorija ženkliai skiriasi nuo įsivaizduotos idealiosios vizijos. Naujausios technologijos leidžia visus spėjimus pagrįsti skaičiais, tereikia skirti laiko ir investuoti į prekės ženklo subtilybes išmanančius, patirties su konkrečia šalimi turinčius ekspertus.

2. Profesionali, lokalizuota žinutė

Kai jau aiškus tikslinio vartotojo paveikslas, negalima ignoruoti kalbinių įgūdžių ir daryti prielaidos, kad visi supras, pavyzdžiui, tarptautiniu vadinamą anglišką žodyną. Net jei auditorijoje gausu anglakalbių, ruošiantis reklaminei kampanijai, verta investuoti į profesionalų, lokalizuotą žinutės pateikimą užsienio auditorijai.

Visapusiškai atitinkamos šalies kultūrą išmanantys vertėjai transliuojamą žinutę ne tik išverčia taisyklinga kalba, bet ir pritaiko ją tikslinei auditorijai – pagal vietovę, kultūros subtilybes, kasdienius įpročius, šnekamąją kalbą. Maksimaliai pritaikytas tekstas ar pranešimas leidžia išvengti nesusipratimų, brangiai kainuojančių klaidų, ne iki galo suprasto tono. Daugiau apie rinkodaros sričiai naudingus novatoriškų vertimų metodus galite sužinoti čia.

3. Vartotojų įtraukimas į procesus

Jei pirmieji du punktai bus įvykdyti, tikėtina, kad jau netrukus turėsite nedidelę prekės ženklo bendruomenę, kuriai išties svarbu tai, ką darote. Pirmoji reklaminė kampanija yra startas, tačiau po jos seks dar begalė kitų produktų, paslaugų pristatymų. Rinkodaros ekspertai sutaria, kad šiandien potencialūs pirkėjai nori dalyvauti prekės ženklo kūrimo proceso metu. Kodėl gi jų neįtraukus?

Kitas klausimas – kokiais būdais tai galite padaryti. Specialistai pateikia nemokamos, bet itin veiksmingos priemonės pavyzdį – socialinius tinklus. Čia suburta bendruomenė noriai įsitraukia į diskusijas po įrašais, balsuoja ir atsako į klausimus vadinamųjų „istorijų“ skiltyse. Kitaip tariant, tereikia paklausti, ko išties iš prekės ženklo tikisi auditorija.

Panašu, jog šiandien atsakymus į rūpimus klausimus galite gauti vos per dieną. Svarbu investuoti į esminį auditorijos tyrimą ir profesionalų žinutės vertimą, o visa kita – kūrybiškumas pasitelkti jau sukurtus, beje, dažnai nemokamus įrankius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


*

Už šmeižiančius, asmens garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie įstatymų nustatyta tvarka gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Vartotojas sutinka, kad Svetainė neribotą laiką saugotų jo IP adresą ir pareikalavus atskleistų jį įgaliotoms institucijoms. Tzinios.lt pasilieka teisę šalinti skaitytojų komentarus, nesusijusius su straipsnio tema, įžeidžiančius bei šmeižiančius asmenis arba reklamuojančius komercines organizacijas.

Griežtai draudžiama tzinios.lt paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.
Taip pat skaitykite:
- Peržiūrėti visą naujienų archyvą -

Apklausa

Yra du va­rian­tai kaip tvar­ky­ti Tel­šių Res­pub­li­kos gat­vę se­na­mies­čio zo­no­je: klo­ti as­fal­tą (truks trum­piau) ar grįs­ti ak­me­ni­mis (truks il­giau). Ko­kį va­rian­tą ren­ka­tės?

Loading ... Loading ...
Archyvas
Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt