Kaip patraukti savo klientų dėmesį, kad sulauktumėte dar didesnio pripažinimo ir populiarumo? Įvairių prekių ženklų plačiai naudojama strategija – labai efektyvių gaminių prototipų demonstravimas. Taip tarptautinėse parodose daro daugelis automobilių markių. Tačiau yra prekių ženklų, kurie savo egzotiškus ir net kartais keistus gaminius parduoda, kad atkreiptų dėmesį. O šiais metais tai dizaineriški LG televizoriai iš serijos Lifestyle. Šie LG televizoriai ne veltui vadinami „gyvenimo būdo televizoriais“. Šie LG televizoriai labai natūraliai susilieja su aplinka ir gali atrodyti kaip paveikslai ar net drobės ant molberto.
Tai labai išskirtiniai labai gero dizaino LG televizoriai. Vargu ar rastumėte, kas tokį turėtų namuose, tačiau apie įsigijimą LG televizoriaus verta pagalvoti, nes jų gamintojas įdėjo daug pastangų kurdamas tokius gaminius. Tokie LG televizoriai skirti ne tiek parduoti ir padidinti įmonės pelną, kiek pademonstruoti savo technologines galimybes ir patraukti dėmesį.
Samsung jau keletą metų leidžia Lifestyle linijos televizorius, o LG televizoriai bus puiki galimybė pirkėjui pasirinkti vieno ar kito gamintojo naudai. LG Posé televizoriai vadovaujasi ta pačia filosofija kaip ir Samsung Serif. Šie LG televizoriai yra tarsi drobė, pritvirtinta prie molberto, nors jį galima pastatyti ant bet kurios sienos ir paversti paveikslu. Šie LG televizoriai bus parduodami 2022 m. trečiąjį ketvirtį. LG Posé televizoriai turi tą pačią OLED technologiją kaip ir LG C2 ir G2 televizoriai. Naujieji LG televizoriai aprūpinti 4K panėle, HDMI 2.1 jungtimis ir Dolby Atmos bei Dolby Vision palaikymu.
Tokiu pačiu stiliumi kuriami LG Objet televizoriai – modelis, prilygstantis Samsung The Frame. Tai didžiulė drobė, slepianti OLED Evo skydelį. Šie 2022 m. LG televizoriai sukurti taip, kad galėtume demonstruoti nuotraukas ir kitus meno kūrinius, tarsi savo svetainėje rodytume drobę. Šiuos LG televizorius bus galima įsigyti 42, 48 ir 55 colių įstrižainės.
Naujieji LG televizoriai skirti būti išskirtiniausiuose pasaulio salonuose, kur jie būtų dizaino ir prabangos elementas. Dėl šios priežasties LG televizoriai buvo pristatyti itin ypatingoje vietoje – Milano dizaino savaitėje, kuri vyko birželio pradžioje.