• Pagrindinis
  • Kontaktai
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Balsavimų archyvas
  • Pranešk naujieną
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
No Result
View All Result

Telemarketingas

Telšių žinių redakcija
21 vasario, 2023
Partnerių informacija, Be kategorijos
0

Telemarketingas yra tiesioginio pardavimo metodas, kuris padeda reklamuoti produktus arba paslaugas telefonu. Tam, kad telemarketingo kampanija būtų sėkminga, reikia gerai suplanuoti pokalbį tarp pardavėjo ir kliento. Skambučių centro Lava sales specialistai pasidalins kaip parašyti gerą pokalbio planą telemarketingo kampanijai, kad būtų pasiekti geri rezultatai.

 

Apibrėžkite savo tikslus

Prieš pradedant pokalbį su klientu, reikia aiškiai nustatyti, ką norite pasiekti. Tai gali būti pardavimas, sutikimas su klientu, informacijos rinkimas ar kita. Tikslas turėtų būti aiškiai nurodytas pokalbio pradžioje, kad klientas žinotų, ko tikimasi iš jo ir kaip jis gali pasinaudoti Jūsų pasiūlymu.

 

Supraskite savo auditoriją

Svarbu suprasti, su kuo kalbate ir koks yra jų poreikis. Šis supratimas padeda užmegzti gerą kontaktą su klientu, o Jums pasiekti gerų rezultatų. Prieš pradedant pokalbį, reikia paruošti išankstinę informaciją apie klientus, kad būtų galima kuo geriau pritaikyti pokalbį prie jų poreikių.

 

Įsitikinkite, kad turite tinkamą pokalbio planą

Telemarketingo kampanijos metu reikia turėti aiškų pokalbio planą, kuriame numatyta kaip planuojate vesti pokalbį. Planas turėtų būti pasiruoštas atsižvelgiant į klientų grupę, kurią ketinate pasiekti. Pokalbio planas turėtų būti aiškus, suprantamas ir lengvai skaitomas. Taip pat svarbu, kad jis būtų pakankamai lankstus, kad būtų galima prisitaikyti prie skirtingų situacijų, kurių gali iškilti pokalbio metu.

 

Paruoškite atsakymus į dažnai užduodamus klausimus

Telemarketingo kampanijos metu klientai gali užduoti daug klausimų apie Jūsų paslaugas ar produktus. Todėl būtina turėti gerai apgalvotus ir aiškius atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Tokiu būdu pokalbis bus nuoseklus, o Jūsų klientas supras, kad Jūs suprantate apie ką kalbate.

 

Būkite profesionalūs ir mandagūs

Svarbu būti profesionaliais ir mandagiais viso pokalbio metu. Tai padeda sukurti patikimumą ir pasitikėjimo santykį su potencialiu klientu. Taip pat reikia būti pasiruošusiam visoms galimoms situacijoms, įskaitant prieštaravimus, nes visi klientai nėra norintys pirkti arba susitikti.

 

Sekite savo pažangą

Po kiekvieno pokalbio turėtumėte sekti ir vertinti savo pažangą. Tai gali apimti parduotų prekių ar paslaugų skaičių, taip pat ir galimų klientų prieštaravimų skaičių. Tai padės suprasti, kas veikia gerai ir kas reikalauja tobulinimo, kad būtų pasiekti geresni rezultatai ateityje

 

Stenkites tobulėti

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, yra stengtis tobulėti. Telemarketingo kampanijos metu reikia mokytis iš savo klaidų ir tobulinti savo pardavimo techniką. Būtina atsižvelgti į pastabas ir rekomendacijas iš klientų ir kitų kolegų, kad būtų galima tobulinti pokalbio planą ir pasiekti geresnių rezultatų.

 

Apibendrinant, gerai suplanuotas pokalbis yra svarbiausia sėkmingos telemarketingo kampanijos dalis. Šie patarimai leis Jums pasiekti geresnių rezultatų, o jeigu turite papildomų klausimų visada galite mums parašyti adresu: info@lavasales.lt

Kitas įrašas

Kokius laiptų turėklus pasirinkti vidaus laiptams?

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

Video rekomendacijos:

Taip pat skaitykite:

Pirmas puslapis

Dvie­jų su­kak­čių įkvėp­ta prem­je­ra
Žy­gis Že­mai­tės at­mi­ni­mui. Kar­tu ke­lia­vo ir jos pro­proa­nū­kė
Pa­sau­lio stip­riau­sių­jų še­še­tu­ke – tel­šiš­kė Gi­ta­na Lipskienė
Du­ris at­vė­rė at­nau­jin­tas cent­ro „Vil­tis“ pir­ma­sis kor­pu­sas
Šach­ma­tų čem­pio­na­tas Tel­šiuo­se
Pa­vo­jus po ko­jo­mis

Žemaičių kultūra

Sąjūdžio gimtadienis – tarp bendraminčių
Iš Nepriklausomybės paminklo Ketūnuose liko pamatai
Domėnai prašo nepamiršti vardų
Plungėje pirmą kartą surengtas festivalis „Žemaitiu dėinas“
Gedulo ir vilties dienai – paliktų namų simbolis
Nuotraukų parodoje – miesto praeitis ir dabartis

Laisvalaikis

Dvie­jų su­kak­čių įkvėp­ta prem­je­ra
Žy­gis Že­mai­tės at­mi­ni­mui. Kar­tu ke­lia­vo ir jos pro­proa­nū­kė
Pa­sau­lio stip­riau­sių­jų še­še­tu­ke – tel­šiš­kė Gi­ta­na Lipskienė
Šach­ma­tų čem­pio­na­tas Tel­šiuo­se
Bend­rys­tės šven­tė „Kran­to“ pro­gim­na­zi­jo­je
Ištvermės ir nuotykių bėgimas „Drąsos bėgimas“ Telšiuose vyks jau trečią kartą

Sveikata

Kodėl profesionali burnos higiena svarbi net tiems, kurie valosi dantis du kartus per dieną?
Patarimai į ką atkreipti dėmesį renkantis žuvų taukus
Iš Ma­ro­ko į Tel­šius: gy­dy­to­jas Ham­za Bou­boual sa­vo pa­šau­ki­mą ra­do Lie­tu­vo­je
Ar­tė­jant va­sa­rai – di­des­nis Eu­ro­pos svei­ka­tos drau­di­mo kor­te­lių po­rei­kis
Orams vės­tant, ser­ga­mu­mas vėl au­ga
V. Gir­čiui – Nu­si­pel­niu­sio Lie­tu­vos gy­dy­to­jo var­das
No Result
View All Result

Laikraštis

Apklausa

Pasak atlikto tyrimo, kas antras vaikas Lietuvoje nesikalba apie savo problemas su tėvais ar seneliais ir jaučiasi vieniši. Kaip manote – ar jūsų vaikai jums pasipasakoja apie bėdas?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
  • Archyvas

Orai

Orai Telšiuose
Orai
Orai Telšiuose 2 savaitėms
  • Naujienos
  • Teminiai puslapiai
  • Teisėsauga
  • Laisvalaikis
  • Archyvas
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Kontaktai

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset