
Skaitmeninė rinkodara yra interneto, socialinių tinklų, telefonų paieškos sistemų ir kitų kanalų naudojimas siekiant pasiekti potencialius klientus. Daug skaitmeninės rinkodaros agentūrų ir specialistu mano, kad šiai reklamos formai reikia naujo požiūrio į klientus ir naujai tyrinėti vartotojų elgesį.
Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros kanalai:
- Žiniatinklio svetainės rinkodara. Realiai internetinė svetainė yra skaitmeninės rinkodaros pagrindinis elementas. Tai yra galingas kanalas , bet tuo pačiu ir reklamos terpė, kuri yra reikalinga įvairioms internetinės reklamos kampanijoms vykdyti. Svetainė turi būti moderni ir atspindėti prekės ženklą. Norint pasiekti gerus rezultatus ji turi būti greita, tinkama mobiliesiems telefonams ir lengvai naudojama, tiksliau turi atitikti visus SEO
- PPC reklama. Ji rinkodaros specialistams leidžia pateikti mokamus skelbimus daugelyje paieškos sistemų. PPC reklama leidžia rodyti sukurtus skelbimus paieškos sistemose ir jų partnerių svetainėse. Ieškantiems terminų, susijusiais su jūsų produktais ar paslaugomis, potencialiems klientams būtų rodoma jūsų sukurtas skelbimas. Norint sukurti kuo tikslesnę auditoriją, rinkodaros specialistai gali segmentuoti vartotojus pagal jų demografines ypatybes (pvz. amžių, lytį, gyvenamąją vietą) arba reklamas nukreipti į tam tikrus pomėgius turinčius vartotojus.
- Turinio rinkodara. Jos tikslas yra pasiekti tam tikrus vartotojus naudojant turinį. Turinys dažniausiai yra skelbiamas svetainėje ir tada reklamuojamas soc. tinkluose arba naudojant SEO ar PPC kampanijas. Taip pat turinys gali būti keliamas į naujienų portalus.
- Socialinių tinklų rinkodara. Socialinių tinklų reklama dažniausiai naudojama didinti prekės ženklo žinomumą, sustiprinti ryšį tarp įmonės ir kliento ir formuoti pasitikėjimą.
Norint būti matomais internete, turite naudoti kuo daugiau skirtingų skaitmeninės rinkodaros kanalų. Daug įmonių nenaudoja reklamos internete, nes nepatiki, kad su nedideliu biudžetu galima pasiekti tiek daug. Reklama internete yra vienas mažiausiai kainuojančių ir vienas iš daugiausiai naudos nešančių reklamos būdų.