Nesuklysime pasakydami, kad dviračių padangos yra vienos pagrindinių šių transporto priemonių dalių, nuo kurių priklauso kelionių saugumas ir komfortas. Visgi, tuo pačiu tai yra vieni iš greičiausiai nusidėvinčių elementų – ypač tuomet, jei dviračiu važinėjame pakankamai dažnai. Tikriausiai net nereikia sakyti, jog važinėdami su abejotinos kokybės padangomis, rizikuojame ne tik sugadinti kitas transporto priemonės dalis, bet ir galime rimtai susižaloti. Būtent dėl to svarbu reguliariai tikrinti jų būklę – apie tai, jog atėjo metas pokyčiams, išduos žemiau pateikti ženklai.
Nusidėvėjęs protektorius
Daugelis dviračių padangų turi dėvėjimosi indikatorius – tai gali būti protektoriaus griovelis arba mažas įdubimas. Kai jie išnyksta, galima suprasti, jog atėjo metas pokyčiams. Kai kurios kompanijos ženklinimui naudoja skirtingos spalvos gumą, kad būtų dar lengviau suprasti nusidėvėjimo lygį. Tad jeigu naudojate tokius ratų apavus, daug galvoti patiems nereikės – svarbiausia, kad nepamirštumėte reguliariai atkreipti dėmesį į šį indikatorių.
Plokščia vieta palei padangos centrą
Kai kurios dviračių padangos neturi pastebimo protektoriaus rašto, tačiau vis vien yra įmanoma įžvelgti jų nusidėvėjimą. Tai parodo lygaus paviršiaus formavimasis ties šių gaminių vidurio linija. Atsiradus tokiai deformacijai, padangą bus lengviau pradurti, sunkiau seksis išlaikyti maksimalų greitį ir suvaldyti transporto priemonę ties posūkiais. Tikriausiai nereikia priminti, jog tuomet, kai padangos turi neigiamos įtakos dviračio veikimui, jas būtina pakeisti.
Įtrūkimai
Gumos įtrūkimai dažniausiai atsiranda tuomet, jei transporto priemonė yra nenaudojama ilgesnį laikotarpį. Padangai senstant, guma tampa trapi, todėl ir toliau ją naudoti gali būti pavojinga. Įtrūkimai dažniausiai atsiranda padangos šonuose, tad jeigu po metų ar kelių vėl nusprendėte sėsti ant dviračio, apžiūrą pradėkite nuo šių vietų. Jeigu pamatysite įtrūkimų, prieš planuojant būsimas keliones, reikės pasirūpinti naujomis padangomis – tik taip būsite tikri dėl savo saugumo.
Dažni nuleidinėjimai
Padangos nuleidimas ne visuomet yra nerimą keliantis signalas – jei važinėjate pakankamai dažnai, tikriausiai ne kartą esate susidūrę su tokia situacija. Visgi, jeigu pastebėjote, kad padangas papildomai tenka pripūsti po kiekvieno ilgesnio važiavimo ar keletą kartų per savaitę, jas reikėtų patikrinti papildomai. Gali būti, kad padangos nėra tinkamai pritvirtintos ar atsirado skylučių – tuomet reikės imtis atitinkamų veiksmų. Tai taip pat gali reikšti, kad pati guma yra pernelyg plona, jog deramai atliktų savo funkciją.
Skylės, guzai ir įpjovimai
Kartais dviračiu tenka važiuoti ir ne pačiais geriausiais keliais, todėl sunku nuspėti, ant kokių šiukšlių ir kitų padangą pažeisti galinčių objektų gali tekti užvažiuoti. Jie labai greitai gali pradurti padangą – jei skylutės prasiskverbs į korpusą, be pokyčių nepavyks apsieiti. Be to, tokios deformacijos (tarp jų reikėtų paminėti ir guzus bei įpjovimus), gali paskatinti padangos sprogimą – tokių situacijų neabejotinai norėtųsi išvengti.
Prasta važiavimo kokybė
Net ir tuomet, jeigu ant padangų nepastebite jokių neįprastų pokyčių, gali tekti jas pakeisti. Tai rekomenduotina padaryti tuo atveju, jeigu pastebite, jog akivaizdžiai sumažėjo dviračio našumas, o jokių kitų gedimų taip pat nėra. Atminkite, kad storesnės padangos yra atsparesnės pažeidimams, o lengvesnės leidžia geriau įsibėgėti – jas dažniau renkasi labiau patyrę entuziastai.
Pastebėjus bent vieną iš šių ženklų ar atradus kitus nerimą keliančius pokyčius, vertėtų nedelsti ir pakeisti dviračio padangas. Tiesa, yra tikimybė, kad įsigijus kokybišką transporto priemonę, tokie pokyčiai bus reikalingi rečiau. Itin aukšta kokybe garsėja Romet dviračiai – tiek juos, tiek kitų žymių gamintojų siūlomą transportą įsigysite apsilankę Pigu.lt el. parduotuvėje.
Reklamos užsakymo numerio tai nera,Vajulevičius Indonezijoje 10 000 km pramyne ir padangu nekeite!