Smulkusis verslas turi stengtis dar labiau nei didžiosios kompanijos. Ten, kur didieji žaidėjai siūlo kiekį, smulkus verslas pasiūlo asmenišką patirtį, geresnį aptarnavimą, daugiau dėmesio kliento poreikiams patenkinti. Tikrai nemaža dalis klientų tai labai vertina, todėl tęsia savo bendradarbiavimą su smulkaus verslo atstovais, kuriems rūpi ir smulkiausi dalykai.
Vienas iš svarbiausių akcentų – užsakymų pristatymas laiku bei saugiai. Apžvelkime, kaip kiekvienas smulkus verslas gali pagerinti savo užsakymų pristatymą bei padidinti klientų pasitenkinimą.
Nežadėkite to, ko negalite
Klientams norisi pasiūlyti tai, kas geriausia. Tačiau dėl noro išlikti konkurencingais, smulkieji verslai klientams neretai siūlo neįgyvendinamus pažadus. Pernelyg trumpi pristatymo terminai, kurių neina laikytis, nemokamo pristatymo garantija, kuri varo į nuostolius ir kiti dalykai neturėtų būti žadami vien dėl reklaminės vertės.
Stenkitės užsakymus pristatyti kuo greičiau, tačiau nežadėkite tokių terminų, kurie kenktų kitiems veiklos procesams. Nereikėtų visko mesti ir pristatyti per 1-2 valandas, jeigu tuo metu negalėsite aptarnauti klientų fizinėje vietoje ir taip toliau.
Parduokite papildomas paslaugas, kartu su pristatymu
Papildoma galimybė sukurti naudą klientui ir jums uždirbti – siūlyti papildomas paslaugas. Galite pasiūlyti:
- Greitesnį pristatymą, kuris kainuotų brangiau;
- Prekių iškrovimo, užnešimo paslaugas;
- Pakuočių pardavimą kartu su produkcija;
- Panaudotų pakuočių, prekių surinkimo paslaugas.
Tai – tik dalis galimybių. Nepamirškite pasirūpinti profesionaliu, sklandžiu transportavimo procesu. Jūsų transportavimui skirtos dėžės turėtų būti pakankamai talpios, prekės sukrautos saugiai ir ergonomiškai, pakavimui panaudotos medžiagos – gerai apsaugo turinį ir taip toliau.
Bendradarbiaukite su siuntų bendrovėmis, pervežėjais
Kartais finansiškai labiau apsimoka savo patiems nevežioti savo siuntų. Dabartinės elektroninės prekybos sistemos lengvai suderinamos su siuntų bendrovių sistemomis ir jų paslaugas užsakyti labai paprasta. Iš karto po pirkėjo apmokėjimo sudaroma siuntos užklausa, sugeneruojamas lipdukas, siuntą išsiųsti galima per keletą minučių (tiek, kiek trunka nueiti į paštomatą) su paruošta pakuote.
Jeigu jūsų pakuotės nėra didelės arba prekiaujate visoje Lietuvoje, dažnu atveju tai yra praktiškiausias sprendimas ir išradinėti dviračio neprireikia.
efektyvinti galima ne tik patį pristatymą, bet visą užsakymo, pakavimo eigą ir t.t. nueikit į ismoktospamokos.lt ir pasiskaitykit ką galima pakeisti įmonėje
labai patogu kurjeriai, būtina, kad būtų siuntos sekimas ir klientas galėtų pasižiūrėti kur yra jo siunta esamuoju laiku https://www.skubiossiuntos.lt/siuntu-sekimas