• Pagrindinis
  • Kontaktai
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Balsavimų archyvas
  • Pranešk naujieną
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
No Result
View All Result

Kryžiaus keliai prisiregistruoti pas gydytoją specialistą

Monika
17 sausio, 2023
Kitos aktualijos, Pirmas puslapis, Pirmas puslapis
0

„Tel­šių ŽI­NIŲ“ re­dak­ci­ja neretai su­lau­kia gy­ven­to­jų nu­si­skun­di­mų dėl VšĮ Re­gio­ni­nės Tel­šių li­go­ni­nės Kon­sul­ta­ci­nės po­lik­li­ni­kos re­gist­ra­tū­ros dar­bo. Esą pri­si­re­gist­ruo­ti pas gy­dy­to­ją spe­cia­lis­tą daž­nai itin su­dė­tin­ga, bū­na, re­gist­ra­to­rės ne­ke­lia ra­ge­lių, ne­pers­kam­bi­na, o už­si­re­gist­ra­vus vi­zi­to kar­tais ten­ka lauk­ti net ke­lis mė­ne­sius. Pa­si­do­mė­jo­me, kaip spren­džia­ma ši pro­ble­ma ir ko­kia si­tua­ci­ja ap­lin­ki­nių ra­jo­nų li­go­ni­nė­se.

Mo­ni­ka GIRD­VAI­NĖ

Gy­ven­to­jai ne­pa­ten­kin­ti

Į „Tel­šių ŽI­NIŲ“ re­dak­ci­ją krei­pė­si gy­ven­to­jas, nu­si­vy­lęs pa­te­ki­mo pas gy­dy­to­ją der­ma­to­lo­gę, kon­sul­tuo­jan­čią Re­gio­ni­nės Tel­šių li­go­ni­nės Kon­sul­ta­ci­nė­je po­lik­li­ni­ko­je, tvar­ka. Vy­rui ant odos at­si­ra­do iš­bė­ri­mų, ma­to­mi ryš­kūs pa­žei­di­mai. Ma­no­ma, kad rei­ka­lin­gas gy­dy­mas, ta­čiau gruo­dį Re­gio­ni­nės Tel­šių li­go­ni­nės Kon­sul­ta­ci­nėje po­lik­li­ni­koje pas rei­kia­mą spe­cia­lis­tą pri­si­re­gist­ruo­ti bandęs gyventojas iš­girdo at­sa­ky­mą, kad pas der­ma­to­lo­gę pa­cien­tai bus re­gist­ruo­ja­mi tik sau­sio mė­ne­sį va­sa­riui.

„Ma­to­mi iš­bė­ri­mai, o gal li­ga už­kre­čia­ma. Ką tuo­met da­ry­ti, jei pri­va­čiai pas spe­cia­lis­tą nu­vyk­ti ne­tu­riu ga­li­my­bės? Si­tua­ci­ja su­dė­tin­ga“, – guo­dė­si vy­ras.

Dėl gy­dy­to­jų spe­cia­lis­tų ant­ri­nio ly­gio kon­sul­ta­ci­nių pa­slau­gų priei­na­mu­mo Tel­šių li­go­ni­nė­je ne­pa­si­ten­ki­ni­mą daž­nai reiš­kia ir ki­ti tel­šiš­kiai. So­cia­li­nio tink­lo „Fa­ce­book“ „Tel­šių ŽI­NIŲ“ pa­sky­ro­je apie svei­ka­tos pa­slau­gas dis­ku­ta­vu­si skai­ty­to­ja Da­lia Ja ra­šė: „Ma­ma dvi sa­vai­tes kas­dien po ke­lis kar­tus ban­dė pri­si­skam­bin­ti. De­ja.

Ban­džiau aš – ir man ne­pa­vy­ko. Pas­kam­bi­nus ad­mi­nist­ra­ci­jai paaiš­kin­ta, kad kei­tė te­le­fo­nų li­ni­jas ir da­bar jau tu­ri bū­ti ge­rai. Dar da­vė du pa­pil­do­mus nu­me­rius. Bet ir vėl – nie­kas neat­sa­ko. Ga­lų ga­le ma­mą ve­žė­me į pri­va­čią kon­sul­ta­ci­ją.“

Skai­ty­to­jas Vir­gau­gas Bru­no­nas dės­tė: „Nė­ra net ga­li­my­bių su jais pa­bend­rau­ti. No­rint už­si­re­gist­ruo­ti vi­zi­tui rei­kia tu­rė­ti ant­gam­tiš­kų ga­lių, o po re­gist­ra­ci­jos – dar ir svei­ka­tos, kad su­lauk­tum vi­zi­to da­tos, ku­ri bū­na po mė­ne­sio ar dau­giau.“

As­ta Jo­naus­kie­nė guo­dė­si, kad kol su­lau­kė vi­zi­to pas gy­dy­to­ją rea­bi­li­to­lo­gę, bai­gė­si siun­ti­mo ga­lio­ji­mas ir taip mo­te­ris li­ko be pro­ce­dū­ros. Ki­ta tel­šiš­kė dėl rea­bi­li­ta­ci­jos pa­slau­gų tei­gė bu­vu­si pri­vers­ta vyk­ti į ki­tą mies­tą.

„Rea­bi­li­ta­ci­jos gy­dy­to­jų neį­ma­no­ma pa­siek­ti. Ta­lo­nų nie­kad nė­ra, ne­bent tu­ri ne­dar­bin­gu­mo pa­žy­mė­ji­mą ar esi po trau­mos. O ką da­ry­ti ki­tam žmo­gui? Plun­gė priė­mė po pen­kių die­nų po re­gist­ra­ci­jos, o ki­tą die­ną jau pra­si­dė­jo ir pro­ce­dū­ros. Liūd­na, kad sa­vo kraš­te ne vi­siems pa­sie­kia­ma pa­gal­ba“, – apie sa­vo pa­tir­tį pa­sa­ko­jo Jū­ra­tė Vik­niu­tė Re­ka­šie­nė.

Vil­mos Bud­rie­nės pa­ste­bė­jimu, Tel­šių li­go­ni­nės Kon­sul­ta­ci­nė­je po­lik­li­ni­ko­je problemos eg­zis­tuo­ja, bet ar kas nors sten­gia­si jas pa­ša­lin­ti?

Trik­džiai lai­ki­ni?

Gruo­dį kal­bin­ta Re­gio­ni­nės Tel­šių li­go­ni­nės ad­mi­nist­ra­ci­ja tei­gė, kad lau­ki­mo ei­lės pas spe­cia­lis­tus yra įvai­rios, nuo vie­nos dar­bo die­nos iki dvie­jų mė­ne­sių.
„Šven­ti­niu lai­ko­tar­piu vi­sa­da pa­di­dė­ja pa­cien­tų srau­tas, ta­čiau il­ges­nės lau­ki­mo ei­lės pas pa­klau­siau­sius, trūks­ta­mų spe­cia­ly­bių gy­dy­to­jus yra nor­ma­li pra­kti­ka vi­so­je Lie­tu­vo­je“, – dės­tė li­go­ni­nės ad­mi­nist­ra­ci­jos at­sto­vas.

Pa­teik­tais duo­me­ni­mis, šiuo me­tu Tel­šių li­go­ni­nė­je dir­ba še­šios re­gist­ra­to­rės, dar­buo­to­jų trū­ku­mo nė­ra.

O rea­guo­da­ma į gy­ven­to­jų ne­pa­si­ten­ki­ni­mą dėl ky­lan­čių sun­ku­mų pri­si­skam­bin­ti, kal­ti­ni­mus, kad ne­va re­gist­ra­to­rės pik­ty­biš­kai ne­ke­lia te­le­fo­nų ra­ge­lių, li­go­ni­nės ad­mi­nist­ra­ci­ja tei­gė: „Ga­vę bet ko­kį sig­na­lą apie re­gist­ra­tū­ros dar­bą pa­tik­ri­na­me ga­li­mus pa­žei­di­mus, ta­čiau to­kie kal­ti­ni­mai nė kar­to ne­bu­vo pa­tvir­tin­ti. Vie­nas iš bū­dų efek­ty­vu­mui di­din­ti – žmo­nių su­pra­tin­gu­mas. Daž­nai pa­si­tai­ko, kad žmo­nės skam­bi­na be per­sto­jo, to­dėl na­tū­ra­lu, kad to­kiu me­tu li­ni­jos yra nuo­la­tos užim­tos ir ki­ti žmo­nės ne­ga­li pri­si­skam­bin­ti. Taip pat efek­ty­vu­mui di­din­ti ta­lo­nai yra pa­tei­kia­mi in­ter­ne­te, e-svei­ka­tos plat­for­mo­je.“

Vis dėl­to pri­pa­žin­ta, kad re­gist­ra­tū­ro­je įdieg­ta au­to­ma­ti­nio at­sa­kik­lio sis­te­ma, ku­ri, kaip li­go­ni­nės ad­mi­nist­ra­ci­ja tvir­ti­no praė­ju­sių me­tų pa­va­sa­rį, fik­suo­ja vi­sus neat­sa­ky­tus skam­bu­čius, vyk­dant tech­ni­nius at­sa­kik­lių funk­ci­nius at­nau­ji­ni­mus lai­ki­nai bu­vo su­tri­ku­si.

„Verčiamės per galvą, kad tik padėti žmogui, viską paaiškiname, palydime pacientus iki kabinetų. Stengiamės ir dirbame atsidavusios, nieko piktybiškai blogai tikrai nedarome, o problemų dėl eilių pas gydytojus yra visoje Lietuvoje. Pačios taip pat vargstame norėdamos prisiregistruoti pas gydytojus didžiųjų miestų ligoninėse.

Žmonės pikti, kad neatsiliepiame iš karto, bet jei registratūroje sėdi „gyvai“ besiregistruojantis pacientas, suprantama, kad telefoninis skambutis nebus atsakytas iš karto. Juk turi bendrauti su tuo atėjusiu žmogumi.

Mes esame stebimos tarsi po padidinamuoju stiklu. Jau pavargome nuo visų tų negatyvių komentarų ir priekaištų“, – apie skaudžią patirtį darbe kalbėjo savo pavardės nenorėjusi viešinti Telšių ligoninės Konsultacinės poliklinikos darbuotoja.

Prob­le­mos dėl gy­vos ei­lės

VšĮ Re­gio­ni­nės Ma­žei­kių li­go­ni­nės di­rek­to­rius Si­gi­tas Kak­tys tei­gė, kad vi­du­ti­nis lau­ki­mo lai­kas pas kon­sul­tuo­jan­čius spe­cia­lis­tus jų li­go­ni­nė­je yra 15–30 die­nų.

„Šis ter­mi­nas tvir­tai nu­si­sto­vė­jo 2022 me­tais, „po­ko­vi­di­niu“ lai­ko­tar­piu. Ta­čiau se­zo­niš­ku­mas tik­rai da­ro įta­ką lau­ki­mo lai­ko pa­si­skirs­ty­mui, pvz., šal­tuo­ju me­tų lai­ku di­dė­ja am­bu­la­to­ri­nių ra­dio­lo­go, pul­mo­no­lo­go, oto­ri­no­la­rin­go­lo­go kon­sul­ta­ci­jų po­rei­kis. Šiuo me­tu iš­lie­ka la­bai di­de­lis gy­dy­to­jų kar­dio­lo­gų, or­to­pe­dų-trau­ma­to­lo­gų, oto­ri­no­la­rin­go­lo­gų, chi­rur­gų am­bu­la­to­ri­nių kon­sul­ta­ci­jų po­rei­kis. Ei­lės pas šiuos gy­dy­to­jus yra il­ges­nės“, – gruo­džio pa­bai­go­je ko­men­ta­vo S. Kak­tys.

Di­rek­to­rius pa­mi­nė­jo, kad ne­sklan­du­mų pa­cien­tams re­gist­ruo­jan­tis pas spe­cia­lis­tus ky­la ir jų li­go­ni­nė­je. Di­džiau­sias iš­šū­kis esą – di­de­lis pa­cien­tų srau­tas, ypač no­rin­tiems pa­tiems re­gist­ruo­tis ry­te at­vy­kus į li­go­ni­nę. Tuo me­tu re­gist­ra­to­rės fi­ziš­kai ne­pa­jė­gios ap­tar­nau­ti tiek atė­ju­sių „gy­vai“ re­gist­ra­ci­jai, tiek ban­dan­čių te­le­fo­nu pri­si­re­gist­ruo­ti pa­cien­tų. To­dėl pa­cien­tai ra­gi­na­mi re­gist­ruo­tis in­ter­ne­tu (vi­si ga­li­mi vi­zi­tų ta­lo­nai priei­na­mi pa­cien­tams) ir nu­ro­dy­tu te­le­fo­nu, o ne­pa­vy­kus pri­si­skam­bin­ti pa­ban­dy­ti dar kar­tą, kol at­si­lais­vins re­gist­ra­to­rės priim­ti skam­bu­tį. Pa­cien­tui pa­gei­dau­jant, jis įtrau­kia­mas į „lau­kian­čių­jų“ są­ra­šą – jei at­si­lais­vi­na ta­lo­nas, su­si­sie­kia­ma su pa­cien­tu ir in­for­muo­ja­ma, o tin­kant vi­zi­to lai­kui – už­re­gist­ruo­ja­ma. Sie­kiant re­gu­liuo­ti pa­cien­tų srau­tus įdieg­ta SMS ži­nu­čių sis­te­ma, ku­ri lei­džia pa­tiks­lin­ti, ar pa­cien­tas at­vyks nu­ma­ty­to vi­zi­to pas gy­dy­to­ją spe­cia­lis­tą.

Pas­lau­ga per­skam­bin­ti vi­siems ban­džiu­siems at­lik­ti re­gist­ra­ci­ją ne­tei­kia­ma.

„Sta­tis­ti­kos sky­riaus duo­me­ni­mis, iš Tel­šių ra­jo­no krei­pia­si pa­cien­tai su šei­mos gy­dy­to­jų nu­krei­pi­mais pas spe­cia­lis­tus, daž­niau pas or­to­pe­dus-trau­ma­to­lo­gus, ra­dio­lo­gus, ar­ba sku­bos tvar­ka. Jų skai­čius nė­ra di­de­lis – 10–20 pa­cien­tų per mė­ne­sį“, – kal­bė­jo S. Kak­tys.

Daž­nos kon­sul­ta­ci­jos tą pa­čią sa­vai­tę

VšĮ Plun­gės ra­jo­no sa­vi­val­dy­bės li­go­ni­nės di­rek­to­rius Re­mi­gi­jus Ma­žei­ka pa­mi­nė­jo, kad jų įstai­gos pa­cien­tams no­rint pa­tek­ti pas kai ku­riuos gy­dy­to­jus ten­ka lauk­ti iki mė­ne­sio, bet ga­na daž­nai ga­li­ma gau­ti kon­sul­ta­ci­ją per sa­vai­tę. Il­giau nei mė­ne­sį pa­cien­tai lau­kia pas gy­dy­to­ją of­tal­mo­lo­gą, ko­lo­nos­ko­pi­jos tyrimo, į skaus­mo kli­ni­ką. Šiuo me­tu spren­džia­mi or­ga­ni­za­ci­niai klau­si­mai sie­kiant per­tvar­ky­ti ko­lo­nos­ko­pi­jos pa­slau­gų tei­ki­mo or­ga­ni­za­vi­mą, kad bū­tų pa­ge­rin­tas priei­na­mu­mas. Ma­žes­nės ei­lės pas neu­ro­lo­gą, der­ma­to­lo­gą, ra­dio­lo­gus, echos­ko­puo­to­jus ir kt.

„Dėl ne­pa­to­gios pa­cien­tų re­gist­ra­ci­jos tu­rė­jo­me rim­tų pro­ble­mų, to­dėl šiais me­tais at­nau­ji­no­me pa­cien­tų re­gist­ra­vi­mo sis­te­mą, įdie­gė­me skam­bu­čių cent­rą, „drau­giš­ką pa­cien­tams“. Vi­siems už­si­re­gist­ra­vu­siems siun­čia­mos pri­mi­ni­mo ži­nu­tės. Pra­leis­ti skam­bu­čiai yra fik­suo­ja­mi, pa­cien­tams per­skam­bi­na­ma iš­kart, kai tik įma­no­ma. Vi­si ta­lo­nai yra dek­la­ruo­ti IPR sis­te­mo­je, tai­gi su­da­ry­ta ga­li­my­bė re­gist­ruo­tis neat­vy­kus į re­gist­ra­tū­rą pas vi­sus spe­cia­lis­tus“, – ko­men­ta­vo R. Ma­žei­ka.

Tel­šiš­kiai taip pat nė­ra sve­ti­mi Plun­gės li­go­ni­nė­je. Direktoriaus teigimu, mū­sų ra­jo­no gy­ven­to­jai ga­na daž­nai ten vyks­ta dėl LOR kon­sul­ta­ci­jų, pla­ni­nių ope­ra­ci­jų, rea­bi­li­to­lo­go kon­sul­ta­ci­jų. Įsi­gi­jus nau­ją kom­piu­te­ri­nį to­mog­ra­fą ir dek­la­ra­vus ta­lo­nus IPR sis­te­mo­je, su­lau­kia­ma pa­cien­tų iš ki­tų as­mens svei­ka­tos prie­žiū­ros įstai­gų, taip pat ir Tel­šių.

Mi­nis­te­ri­ja – apie nu­sta­ty­tus ter­mi­nus

Ką apie ei­les pas kon­sul­tuo­jan­čius gy­dy­to­jus spe­cia­lis­tus ir pro­ble­mos spren­di­mo bū­dus sa­ko Svei­ka­tos ap­sau­gos mi­nis­te­ri­ja? Pa­si­ro­do, at­si­žvel­giant į ne­ga­la­vi­mą, yra nu­sta­ty­ti ter­mi­nai as­mens svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gai gau­ti, o tu­rint nu­si­skun­di­mų dėl pa­te­ki­mo pas gy­dy­to­ją siū­lo­ma raštu kreip­tis į gy­dy­mo įstai­gą.

SAM Spau­dos tar­ny­bos spe­cia­lis­to tei­gi­mu, mak­si­ma­lūs as­mens svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gų tei­ki­mo ter­mi­nai yra įtvir­tin­ti Lie­tu­vos Res­pub­li­kos svei­ka­tos prie­žiū­ros įstai­gų įsta­ty­me (153 straips­nis, 2 da­lis). Svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gas tei­kian­ti įstai­ga pri­va­lo ap­draus­tam pri­va­lo­muo­ju svei­ka­tos drau­di­mu pa­cien­tui su­teik­ti iš Pri­va­lo­mo­jo svei­ka­tos drau­di­mo fon­do (PSDF) biu­dže­to lė­šų ap­mo­ka­mą as­mens svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gą per nu­ro­dy­tą ter­mi­ną, skai­čiuo­ja­mą nuo pa­cien­to krei­pi­mo­si mo­men­to iki pa­skir­to pa­slau­gos ga­vi­mo lai­ko.

Pir­mi­nės am­bu­la­to­ri­nės svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gą svei­ka­tos ap­sau­gos mi­nist­ro nu­sta­ty­tų ūmių būk­lių at­ve­ju – ne vė­liau kaip per 24 va­lan­das; pir­mi­nės am­bu­la­to­ri­nės svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gą – ne vė­liau kaip per 7 ka­len­do­ri­nes die­nas; ant­ri­nės ir tre­ti­nės am­bu­la­to­ri­nės svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gą – ne vė­liau kaip per 30 ka­len­do­ri­nių die­nų; bran­gio­jo ty­ri­mo ar pro­ce­dū­ros pa­slau­gą pla­ni­nės pa­gal­bos at­ve­ju – ne vė­liau kaip per 30 ka­len­do­ri­nių die­nų; sta­cio­na­ri­nę, die­nos sta­cio­na­ro ar die­nos chi­rur­gi­jos svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gą pla­ni­nės pa­gal­bos at­ve­ju – ne vė­liau kaip per 60 ka­len­do­ri­nių die­nų.

Atsižvelgiant į gy­ven­to­jų skun­dus, pa­na­šu, kad įsta­ty­me nu­ma­ty­tų ter­mi­nų lai­ko­ma­si tik­rai ne kiek­vie­nu at­ve­ju, o kaip tuo­met elg­tis pa­slau­gos lai­ku ne­gau­nan­tiems pa­cien­tams?
„Jei­gu pa­cien­tas tu­ri nu­si­skun­di­mų gy­dy­mo įstai­gai dėl re­gist­ra­ci­jos pas gy­dy­to­ją, siū­ly­tu­me į konk­re­čią gy­dy­mo įstai­gą kreip­tis raš­tu. Jei­gu gy­dy­mo įstai­gos at­sa­ky­mas ne­ten­ki­na, tuo­met pa­cien­tas su skun­du dėl jo pa­žeis­tų tei­sių, su­si­ju­sių su as­mens svei­ka­tos prie­žiū­ros pa­slau­gų priei­na­mu­mu ir ko­ky­be, gy­ni­mo tu­ri tei­sę kreip­tis į Vals­ty­bi­nę ak­re­di­ta­vi­mo svei­ka­tos prie­žiū­ros veik­lai tar­ny­bą prie Svei­ka­tos ap­sau­gos mi­nis­te­ri­jos (https://vaspvt.gov.lt/). Dėl jo pa­žeis­tų tei­sių, su­si­ju­sių su pri­va­lo­mo­jo svei­ka­tos drau­di­mo klau­si­mais, gy­ni­mo galima kreiptis į te­ri­to­ri­nę li­go­nių ka­są pa­gal sa­vo gy­ve­na­mą­ją vie­tą kar­tu su pa­si­ra­šy­tu pra­šy­mu pa­tei­kiant ir gy­dy­mo įstai­gos at­sa­ky­mo ko­pi­ją. Jei gy­dy­mo įstai­ga ne­pa­tei­kia at­sa­ky­mo per tei­sės ak­tų nu­sta­ty­tą lai­ko­tar­pį, tai yra 20 dar­bo die­nų – pa­tei­kia­ma raš­to, ad­re­suo­to šiai įstai­gai, ko­pi­ja“, – in­for­ma­vo Svei­ka­tos ap­sau­gos mi­nis­te­ri­ja.

Kitas įrašas

Sa­vi­val­dy­bė nu­si­ra­ši­nė­jo, paliko klaidas ir pa­žei­dė Vie­šų­jų pir­ki­mų įsta­ty­mą

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

Video rekomendacijos:

Taip pat skaitykite:

Pirmas puslapis

Eg­ze­ku­ci­ja kle­vui: kai­my­nas pjo­vė, ug­nia­ge­siai už­bai­gė
Be­veik pus­šim­tis kai­mų Tel­šių ra­jo­ne – be gy­ven­to­jų
Šach­ma­tai Tel­šių kraš­te. Po­ka­rio me­tų šach­ma­ti­nin­kai
„Drą­siai ir links­mai su Eu­ro­pa“ – ka­ri­ka­tū­ris­tų dar­bų pa­ro­da
Europos diena Telšiuose
„Mo­ki­nių Eu­ro­vi­zi­ja“ – spal­vin­ga šven­tė Tryš­kių gim­na­zi­jo­je

Žemaičių kultūra

Mieste atsiras dar daugiau (ne)matomų ženklų  
Felčerės Vylės istorija: beveik visas gyvenimas – Ukrinuose
Skaitymas – lietuviško žodžio puoselėjimas ir saugojimas
Profesoriaus Adomo Butrimo darbuose – Žemaitijos kultūrinis kraštovaizdis, sakraliniai ženklai, istorija
Jurginių tradicija gyva ir puoselėjama
Žlibinuose dūzgė „Dainuojančios bitės“

Laisvalaikis

Šach­ma­tai Tel­šių kraš­te. Po­ka­rio me­tų šach­ma­ti­nin­kai
Europos diena Telšiuose
„Mo­ki­nių Eu­ro­vi­zi­ja“ – spal­vin­ga šven­tė Tryš­kių gim­na­zi­jo­je
Pui­kus Tel­šių spor­ti­nin­kų star­tas „Lie­tu­vos tau­rės“ I eta­pe
Įs­pū­din­gi tel­šiš­kių star­tai Lie­tu­vos jau­nu­čių sun­kio­sios at­le­ti­kos čem­pio­na­te
Atvirų durų dienos renginys Telšių policijoje

Sveikata

Tel­šių ra­jo­ne skie­pi­ji­mo apim­tys vis dar ne­pa­kan­ka­mos
Vyrų šlapimo nelaikymas. Šiuolaikinis požiūris į vyrų higieną
Neį­ti­kė­ti­na: odon­to­lo­gas pa­si­bels į neį­ga­lių­jų na­mus
Pa­va­sa­ris ma­ži­na ser­ga­mu­mą
D. Grakulskytė: išmokime tinkamai kalbėti apie ŽIV ir AIDS
 Keliautojau! Ligos sienų nepaiso: snukio ir nagų liga į Lietuvą gali atkeliauti ir  tavo lagamine
No Result
View All Result

Laikraštis

Apklausa

Ar pritartumėte, jei šalyje būtų įvesta keturių dienų darbo savaitė?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
  • Archyvas

Orai

Orai Telšiuose
Orai
Orai Telšiuose 2 savaitėms
  • Naujienos
  • Teminiai puslapiai
  • Teisėsauga
  • Laisvalaikis
  • Archyvas
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Kontaktai

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset