Šiandien kurjerių tarnybų teikiamomis paslaugomis naudojasi bene kiekvienas. Tiek užsisakant prekes internetu, tiek siunčiant prekę pirkėjui ar dovaną artimajam, prireikia kurjerių tarnybos paslaugų. Visi nori, kad siuntinys sklandžiai pasiektų gavėją, tačiau rinkos profesionalai pastebi, kad siuntos kartais būna sustabdytos dėl netinkamų pakuočių. Atsižvelgiant į tai, straipsnyje pateikiamos dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurių galima lengvai išvengti pakuojant siuntą.
1. Pasirinkta netinkama pakuotė ir užpildų trūkumas
Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų – pasirinkta netinkama pakuotė. Dėl to gali būti pažeidžiamas tiek pats siuntinys, tiek kitos siuntos. Pasitaiko atvejų, kai siuntinys būna supakuotas į paprastą polietileninį maišelį – natūralu, kad jis gali būti lengvai pažeidžiamas. Rinkitės tvirtas dėžes, o mažesniems daiktams – specializuotus vokus.
Prieš pakuojant daiktus, svarbu atkreipti dėmesį į siunčiamą gaminį ir atitinkamai pasirinkti pakavimo priemones. Visada naudokite nuo smūgių apsaugančias medžiagas – putos granules, burbulinę plėvelę, oro pagalves, kartoninį intarpą, tvirtą popierių ar putplasčio plokštes. Tinkamai parinktos medžiagos neleis siuntos turiniui judėti pakuotės viduje. Be to, tinkamai supakavus siuntą ir kelionės metu netikėtai įvykus daiktų pažeidimui, galima gauti kompensaciją už patirtą žalą.
2. Pernelyg didelė pakuotė
Nesvarbu, kuria kryptimi siunčiami daiktai, ar Anglija – Lietuva, ar Danija–Lietuva, siuntos dažniausiai pakuojamos į kartonines dėžes, kurios gali būti lengvai parinktos pagal daikto dydį ir formą. Tačiau kartais pasitaiko atvejų, kai dėžės dydis neatitinka nei siuntinio formos, nei svorio.
Tokiais atvejais daiktai nėra saugūs, nes juda dėžėje, o taip pat tūrinis svoris yra didesnis už realųjį, taigi – kaina didesnė nei galėtų būti. Profesionalūs kurjeriai ir jų tarpininkai savo interneto svetainėse siūlo pasinaudoti novatoriškomis tūrinio svorio skaičiuoklėmis, kuriose įrašę dėžės matmenis, matysite, kiek galėtų kainuoti siuntos kelionė.
3. Prastai pritvirtinti ir netinkamai užpildyti siuntos dokumentai
Siuntos dokumentai privalo būti pritvirtinti prie siuntinio pakuotės. Šiuose dokumentuose turi būti nurodyti siuntėjo, gavėjo adresai, paslaugos tipas ir kitos svarbios detalės. Jeigu yra poreikis – priklijuojami įspėjamieji lipdukai kurjeriams, pavyzdžiui – dūžtantys daiktai. Jeigu siunta siunčiama ne į ES šalis, deklaracijoje privaloma aiškiai ir konkrečiai aprašyti siuntos turinį.
Įprastai siuntinio dokumentai atsiunčiami iš karto, kai užpildomi duomenys ir patvirtinamas paslaugos užsakymas. Netinkamai pritvirtinus siuntos duomenis, siunta gali pasimesti. Kai kuriais atvejais, dėl informacijos trūkumo, siuntinys gali būti pristatytas netinkamu adresu arba būti sugrąžinamas siuntėjui.
Norint išvengti visų aukščiau minėtų klaidų, patariama rinktis atsakingus kurjerius ar jų tarpininkus. Specialistai ne tik pasiūlys geriausiai lūkesčius atitinkančias paslaugas, bet ir pateiks svarbiausią informaciją apie pakuotes ir būtinus dokumentus. Taip pat patariama skirti pakankamai laiko ir įsigilinti į siuntų pakavimo reikalavimus.
jei jau taip gavosi, kad siunta yra mažesnė už dėžę ir kitos neturit, tai galit pridėti popieriaus suglamžyto ir t.t., visada taip darau, niekad nebuvo kažkokių blogų patirčių. ir šiaip pakuoti reikia taip, kad kažkur netyčia nukritus siuntai žinotum, kad su viskas ok. o patikimos tarnybos ir saugoja.. https://skubiossiuntos.lt/siuntu-sekimas