Kaip sėkmingiausius Lietuvos pedagogų tinklaraščių pavyzdžius ekspertai šiuo metu išskiria: KTU gimnazijos direktoriaus Bronislovo Burgio („Burgis.lt“), Telšių „Džiugo“ gimnazijos geografijos mokytojo Tomo Ubarto („Altajus.net“) ir klaipėdiečio informacinių technologijų mokytojo Gedimino Jonausko („IT.Main.lt“). Taip pat istorijos mokytojo Evaldo Bakonio („Bakonis.lt“) bei technologijų mokytojos Ingos Hokušienės tinklaraštį (http://hokusiene.wordpress.com).
Telšiškio geografijos mokytojo T. Ubarto tinklaraštyje „Altajus.net“ įkvėpimo mokytis semiasi ne tik mokiniai – jį skaito ir šio mokytojo visiškai nepažįstantys ir su mokykla jokio ryšio neturintys žmonės, kuriems tiesiog patinka sekti T. Ubarto įrašus švietimo temomis.
Prieš penkerius metus tinklaraštį ėmęs rašyti T. Ubartas sako, kad dėl tinklaraščio jis stipriai patobulėjo IT srityje. Mokytojas džiaugiasi, kad jo tinklaraštis įkvėpė jį pradėti rašyti ir kelis jo mokinius. Per mėnesį tinklaraštyje apsilanko apie 1 500 skaitytojų.
Šiuo metu Lietuvoje vykstantys nemokami skaitmeniniai mokymai pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“ paskatino mokytojus atsigręžti į nenaują, bet mokytojui ir visai mokyklos bendruomenei labai naudingą įrankį, kurio galimybių daugelis mokytojų vis dar neišnaudoja, – tinklaraščius.
Daugiau nei šimtas mokymuose „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvaujančių mokytojų ir mokyklų vadovų iš visos Lietuvos savo tinklaraščius jau susikūrė ir dabar žengia pirmuosius jų pritaikymo profesinėje srityje žingsnius.
Comments 1