
Turbūt daugelis elektroninėse parduotuvėse kaip https://kvepalusala.lt/ yra pastebėję ne tik įprastus, puikiai pažįstamų prekinių ženklų kvepalus, bet ir nišinius, kurie akį traukia savo paslaptinga pakuote ir daug žadančiais aprašymais. Tad kas yra nišiniai kvepalai ir kokie pagrindiniai skirtumai juos atskiria nuo komercinių aromatų?
- Kvepalų turinys svarbesnis nei pakuotė.
Pastebima, kad nišinių kvepalų pakuotės dažniausiai netraukia akies savo išskirtine forma ar spalvomis. Nišiniai aromatai yra pilstomi į paprastus buteliukus, o visa magija įvyksta pauosčius aromatą. Tuo tarpu komercinių kvepalų kūrėjai stengiasi pritraukti pirkėją ne tik savo žinomu vardu, bet ir įmantrių formų kvepalų buteliukais.
- Nišinių kvepalų gamintojams nėra svarbus prekinio ženklo žinomumas.
Jeigu dalį komercinių kvepalų kainos sudaro reklama, žinomas prekinis ženklas, nišiniai kvepalai ir jų gamintojai gali būti pirkėjui visiškai nežinomi asmenys bei kompanijos. Tačiau jos išsiskiria tuo, kad suburia geriausius pasaulio parfumerius, sukuriančius įspūdingus aromatus, kuriems nėra svarbi šlovė bei žinomumas visame pasaulyje.
- Pirmenybė teikiama brangioms žaliavoms, iš kurių sukuriamas nepamirštamas aromatas.
Šleifinį aromatą nišiniuose kvepaluose sukuria dar negirdėtos kompozicijos, atrandamos eksperimentuojant bei gaunant jas išskirtinėmis sąlygomis, iš atokiausių pasaulio kampelių. Tuo tarpu komercinių kvepalų gamintojai ne visuomet ieško išskirtinių aromatinių natų ir pirmenybę teikia daugeliui gerai žinomiems kvapams, pavyzdžiui, rožių, bijūnų, medienos ar citrusui, kuriuos gauti yra nesudėtinga ir greita.
- Aromatai nepavaldūs sezoninei madai.
Nišiniai kvepalai tampa neatsiejama žmogaus dalimi, pabrėžiančia jo išskirtinumą. Įprasta manyti, kad kvepalai yra laikomi sezoniškais, vieni labiau tinkami dienos, kiti – vakaro metui, o ypatingai daug reklamuojami nauji komerciniai aromatai neretai tampa tiesiog madingi ir tarsi privalomi turėti. Tai – nišinių kvepalų priešingybė, kadangi jie nėra pavaldūs nei bėgantiems metams, nei metų laikui.
- Gamintojai nebijo būti komerciškai nesėkmingais.
Natūralu, jog puikiai išreklamuotas aromatas ar dešimtmečius gyvuojantis prekinis ženklas turi savo pirkėjų auditoriją, kuri tik ir laukia, kada gamintojas pristatys naujus kvepalus. Nišinius aromatus kuriantys parfumeriai pirmenybės neteikia vardo žinomumui, jų pagrindinis tikslas – kūrybos procesas, aromato išskirtinumas ir meninė vertė, net jei ir aromatas nebus komerciškai sėkmingas.
Kiek esu bandžiusi nišinių kvepalų, vis grįžtu prie įprastų 🙂 Pasipurkšdavau iš pradžių tik per pagarindine metų šventes, o vėliau ir per jas jau nebesinori. Bet visas įdomu sužinoti daugiau informacijos apie kvepalus
o man kaip tik, kai pradėjau kvėpintis nišiniais nebesinori grįžti prie paprastų. kiekvieno skoniui, kaip sako skonis draugų neturi.. 😉 https://www.ziuzi.lt/etat-libre-dorange