• Pagrindinis
  • Kontaktai
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Balsavimų archyvas
  • Pranešk naujieną
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
No Result
View All Result

Kaip sukurti wow efektą klientų aptarnavime?

Telšių žinių redakcija
29 balandžio, 2025
Pirmas puslapis, Pirmas puslapis
0

Geras klientų aptarnavimas yra būtinas, bet wow efektas – tai lyg vyšnia ant torto. Tai tas momentas, kai klientas pagalvoja: „Oho, to nesitikėjau!“. Būtent tokios patirtys kuria lojalumą, skatina rekomendacijas ir formuoja jūsų verslo reputaciją. Bet kaip iš tiesų tą wow pasiekti? Ir ar tai reiškia, kad reikia kas kartą dovanoti nemokamų paslaugų ar staigmenų? Ne visai.

Pasak Increla aptarnavimo specialistų, wow efektas – tai ne apie grandiozinius gestus, o apie detales, kurios pranoksta lūkesčius. Kartais pakanka nedidelio papildomo žingsnio, kad klientas jaustųsi išgirstas, suprastas ir nustebintas.

Suprask kliento lūkesčius – ir juos viršyk

Pirmas žingsnis į wow efektą – žinoti, ko klientas tikisi. O tada – suteikti šiek tiek daugiau. Jei klientas laukia, kad atsakysite į užklausą per dieną – atsakykite per valandą. Jei jis tikėjosi standartinio atsakymo – pridėkite naudingą patarimą ar pasiūlymą, kuris išsprendžia problemą plačiau.

Svarbiausia – parodyti, kad suprantate kliento situaciją ir esate pasiruošę eiti papildomą žingsnį.

Personalizacija – daugiau nei vardas laiške

Šiuolaikiniame aptarnavime personalizacija yra privaloma. Bet wow efektą sukursite tada, kai tai darysite nuoširdžiai. Ne tik kreipkitės vardu, bet ir prisiminkite ankstesnius pirkinius, pomėgius ar poreikius.

Pavyzdžiui, jei klientas įsigijo produktą – po kurio laiko paklauskite, ar jis atitinka lūkesčius. Jei žinote, kad jis domisi tam tikromis paslaugomis – atsiųskite asmenišką pasiūlymą, kuris bus pritaikytas būtent jam.

Greitis + kokybė = laimėjęs derinys

Šiandien viskas vyksta greitai, bet greitis neturi atimti kokybės. Klientas gali būti nustebintas, jei problema bus išspręsta per rekordiškai trumpą laiką, bet dar labiau sužavės sprendimas, kuris buvo apgalvotas ir kokybiškas. Svarbu išlaikyti balansą – greitas atsakas ir kruopštus problemos sprendimas yra tai, kas palieka geriausią įspūdį.

Mažos detalės, kurios kuria didelį įspūdį

Kartais wow efektą sukuria paprasčiausi dalykai – nuo šilto tono laiške iki papildomo klausimo „Ar galėčiau jums dar kuo nors padėti?“ Nedideli gestai, pavyzdžiui, sveikinimas su gimtadieniu ar padėka už ilgalaikį bendradarbiavimą – stiprina emocinį ryšį.

Klausyk ir prisitaikyk

Tikras wow aptarnavimas gimsta tada, kai įsiklausoma į kliento poreikius ir pasiūloma tai, ko jis iš tikrųjų nori. Klausykite ne tik to, kas pasakoma, bet ir to, kas slypi tarp eilučių. Kai klientas sako, kad jam „viskas gerai“, bet jaučiate, kad galima būtų padaryti daugiau – imkitės veiksmų.

Wow efektas klientų aptarnavime – tai ne vienkartinis triukas. Tai nuoseklus požiūris, kai kiekvienas kontaktas su klientu yra galimybė nustebinti. Ir tai nėra sudėtinga – užtenka šiek tiek papildomo dėmesio, empatijos ir noro padaryti daugiau, nei tikimasi.

Kitas įrašas

Tradicija tęsiasi – Burbiškio dvaro Tulpių žydėjimo šventė vyks 24-ą kartą

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

Video rekomendacijos:

Taip pat skaitykite:

Pirmas puslapis

Salotos su trešnėmis ir feta
Nau­jai at­gi­męs res­to­ra­nas „Sinch­ro­nas“ kvie­čia tel­šiš­kius su­grįž­ti
La­pės Tel­šių prie­mies­ty­je ke­lia ne­ri­mą gy­ven­to­jams: ką da­ry­ti?
Me­tų bai­gia­ma­sis ren­gi­nys Tel­šių re­gio­ni­nia­me pro­fe­si­nio mo­ky­mo cent­re: pa­dė­kos, „Apel­si­nai“, „Cit­ri­nos“ ir daug šyp­se­nų!
Paaiš­kė­jo, kas at­nau­jins Že­mai­tės dra­mos teat­rą
Tel­šiš­kių su­si­ti­ki­mas su A. Ve­ry­ga

Žemaičių kultūra

Liaudies šokių šventė Plungėje: „Jūs – mūsų tautos savitumas“
Sąjūdžio gimtadienis – tarp bendraminčių
Iš Nepriklausomybės paminklo Ketūnuose liko pamatai
Domėnai prašo nepamiršti vardų
Plungėje pirmą kartą surengtas festivalis „Žemaitiu dėinas“
Gedulo ir vilties dienai – paliktų namų simbolis

Laisvalaikis

Salotos su trešnėmis ir feta
Nau­jai at­gi­męs res­to­ra­nas „Sinch­ro­nas“ kvie­čia tel­šiš­kius su­grįž­ti
Me­tų bai­gia­ma­sis ren­gi­nys Tel­šių re­gio­ni­nia­me pro­fe­si­nio mo­ky­mo cent­re: pa­dė­kos, „Apel­si­nai“, „Cit­ri­nos“ ir daug šyp­se­nų!
„Dinamika“ pajūryje surengs vienintelį vasaros šou
„Pre­zi­den­to tau­rės“ fi­na­le – šach­ma­ti­nin­kai iš „Ger­man­to“ pro­gim­na­zi­jos
Ra­jo­ni­nės šo­to­kan ka­ra­tė pir­me­ny­bės

Sveikata

Sveikatos priežiūra šiuolaikiniame pasaulyje
Kodėl profesionali burnos higiena svarbi net tiems, kurie valosi dantis du kartus per dieną?
Patarimai į ką atkreipti dėmesį renkantis žuvų taukus
Iš Ma­ro­ko į Tel­šius: gy­dy­to­jas Ham­za Bou­boual sa­vo pa­šau­ki­mą ra­do Lie­tu­vo­je
Ar­tė­jant va­sa­rai – di­des­nis Eu­ro­pos svei­ka­tos drau­di­mo kor­te­lių po­rei­kis
Orams vės­tant, ser­ga­mu­mas vėl au­ga
No Result
View All Result

Laikraštis

Apklausa

Pasak atlikto tyrimo, kas antras vaikas Lietuvoje nesikalba apie savo problemas su tėvais ar seneliais ir jaučiasi vieniši. Kaip manote – ar jūsų vaikai jums pasipasakoja apie bėdas?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
  • Archyvas

Orai

Orai Telšiuose
Orai
Orai Telšiuose 2 savaitėms
  • Naujienos
  • Teminiai puslapiai
  • Teisėsauga
  • Laisvalaikis
  • Archyvas
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Kontaktai

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset