
Nešinas UAB „Butų ūkio valdos“ sąskaitomis į redakciją atvyko Pavandenėje gyvenantis Algirdas Martinkus. Vyriškis negailėjo piktų žodžių namą administruojančiai bendrovei, kuri, anot jo, nekreipia jokio dėmesio į gyventojus, neinformuoja apie planuojamus vykdyti darbus, nenurodo kontaktinės informacijos sąskaitose ir nebendrauja su gyventojais.
Aurelija SERVIENĖ
Nesutinka apmokėti sąskaitų
Keturiasdešimt trejus metus Pavandenėje gyvenantis Algirdas ypač pasipiktino gavęs sąskaitą už elektros kabelių keitimo darbus, apie kuriuos gyventojai, jo teigimu, nebuvo iš anksto informuoti. Dar labiau nustebino didžiulė sąskaita. Vyras nusprendė pats pasidomėti kabelių ir juos gaubiančios juostos kainomis parduotuvėje – jo nuomone, medžiagos kainuoja nedaug. Jis supranta, kad darbas taip pat turi kainą, tačiau mano, jog bendra suma yra pernelyg išpūsta.
„Kodėl šių darbų negalėjo atlikti iš pinigų, kuriuos kas mėnesį mokame administruojančiai bendrovei?“ – stebėjosi Algirdas. Jis kreipėsi tiek į UAB „Butų ūkio valdos“, tiek į Telšių rajono savivaldybę, tačiau atsakymų, kurie jį tenkintų, nesulaukė. Vyriškis tvirtina, kad tokių sąskaitų apmokėti neketina.
Pavandenėje esančiame daugiabutyje yra devyni butai, tačiau ne visi jie apgyvendinti. Bendra elektros kabelių keitimo darbų suma siekia 1 000 eurų, ji padalinta gyventojams. Algirdas pasakojo, jog jam apskaičiuota suma buvo išdalinta trims mėnesiams, pirmoji jį pasiekusi sąskaita siekia apie 77 eurus, tačiau su šia suma jis nesutinka.
Darbai buvo neišvengiami
Susisiekus su namą administruojančia bendrove, Klientų atstovavimo grupės vadovė Monika Osipova patikino, jog Pavandenės kaimo Šatrijos Raganos gatvės 8-ojo daugiabučio namo elektros kabelių būklė neatitiko Elektros įrenginių įrengimo taisyklių reikalavimų, todėl jų keitimas, kad apsaugotų gyventojus nuo galimų nelaimių ir užtikrintų jų turto saugumą, buvo neišvengiamas.
„Apie šiuos planuojamus darbus gyventojai buvo informuoti iš anksto – pranešimas buvo pakabintas daugiabučio skelbimų lentoje. Suprantame, kad ne visi nuolat seka tokią informaciją, todėl po darbų papildomai išsiuntėme SMS žinutes apie atliktų darbų faktą. Kadangi šio daugiabučio kaupiamosios lėšos buvo nepakankamos dėl vasarą daryto stogo remonto, elektros kabelius keitėme nelaukdami, kol bus sukaupta pakankamai lėšų. Vėlgi – tik dėl to, kad instaliacijos būklė kėlė realią grėsmę“, – informavo M. Osipova.
Netikėtos išlaidos
Klientų atstovavimo grupės vadovė tvirtino, jog bendrovė yra pasiekiama ir reaguoja į visus gyventojų paklausimus. Šiuo atveju iš namo gyventojų dėl minėto darbo paklausimo negavo.
Gyventojai visada laukiami „Butų ūkio valdų“ atstovybėje Turgaus a. 14, Telšiuose, darbo dienomis 8–17 val. Taip pat galima kreiptis tel. +370 700 55966, el. p.: info@bonodomo.lt. Visa ši informacija skelbiama ir minėto namo laiptinėje.
„Suprantame, kad netikėtos išlaidos gali kelti klausimų, tačiau mūsų prioritetas – gyventojų saugumas ir tvarkinga, prižiūrėta gyvenamoji aplinka“, – situaciją komentavo M. Osipova.