• Pagrindinis
  • Kontaktai
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Balsavimų archyvas
  • Pranešk naujieną
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video
No Result
View All Result
Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
No Result
View All Result

Efektyvi reklama užsienio rinkai ir 3 būtini žingsniai

Telšių žinių redakcija
2 rugpjūčio, 2021
Pirmas puslapis, Pirmas puslapis
1

Planuojate reklaminę kampaniją ar produkto įvedimą į užsienio rinkas? Ekspertai ragina tinkamai pasiruošti, mat pirmieji žingsniai gali lemti sėkmę ar, priešingai, nesusipratimus. Rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į esminius aspektus, kurie padės efektyviai ir paveikiai pristatyti bet kokią prekę. Pristatome 3 žingsnius, kuriuos verta apgalvoti dar šiandien.

1. Nuodugni rinkos analizė

Srities profesionalai teigia, kad didžiausia klaida – nepasinaudoti šiandien turimomis auditorijos tyrimo galimybėmis. Yra sukurta tiek daug mokamų ir nemokamų įrankių, o jais pasinaudoja tik dalis prekės ženklų atstovų. Taip kyla pavojus, kad paviršutiniškomis prielaidomis paremta komunikacija ar didesnė kampanija tiesiog nepasieks tikslinio vartotojo. Ar žinote kas jis?

Nuodugni rinkos analizė neretai pateikia staigmenų – po jos kartais išsiaiškinama, kad tikslinė auditorija ženkliai skiriasi nuo įsivaizduotos idealiosios vizijos. Naujausios technologijos leidžia visus spėjimus pagrįsti skaičiais, tereikia skirti laiko ir investuoti į prekės ženklo subtilybes išmanančius, patirties su konkrečia šalimi turinčius ekspertus.

2. Profesionali, lokalizuota žinutė

Kai jau aiškus tikslinio vartotojo paveikslas, negalima ignoruoti kalbinių įgūdžių ir daryti prielaidos, kad visi supras, pavyzdžiui, tarptautiniu vadinamą anglišką žodyną. Net jei auditorijoje gausu anglakalbių, ruošiantis reklaminei kampanijai, verta investuoti į profesionalų, lokalizuotą žinutės pateikimą užsienio auditorijai.

Visapusiškai atitinkamos šalies kultūrą išmanantys vertėjai transliuojamą žinutę ne tik išverčia taisyklinga kalba, bet ir pritaiko ją tikslinei auditorijai – pagal vietovę, kultūros subtilybes, kasdienius įpročius, šnekamąją kalbą. Maksimaliai pritaikytas tekstas ar pranešimas leidžia išvengti nesusipratimų, brangiai kainuojančių klaidų, ne iki galo suprasto tono. Daugiau apie rinkodaros sričiai naudingus novatoriškų vertimų metodus galite sužinoti čia.

3. Vartotojų įtraukimas į procesus

Jei pirmieji du punktai bus įvykdyti, tikėtina, kad jau netrukus turėsite nedidelę prekės ženklo bendruomenę, kuriai išties svarbu tai, ką darote. Pirmoji reklaminė kampanija yra startas, tačiau po jos seks dar begalė kitų produktų, paslaugų pristatymų. Rinkodaros ekspertai sutaria, kad šiandien potencialūs pirkėjai nori dalyvauti prekės ženklo kūrimo proceso metu. Kodėl gi jų neįtraukus?

Kitas klausimas – kokiais būdais tai galite padaryti. Specialistai pateikia nemokamos, bet itin veiksmingos priemonės pavyzdį – socialinius tinklus. Čia suburta bendruomenė noriai įsitraukia į diskusijas po įrašais, balsuoja ir atsako į klausimus vadinamųjų „istorijų“ skiltyse. Kitaip tariant, tereikia paklausti, ko išties iš prekės ženklo tikisi auditorija.

Panašu, jog šiandien atsakymus į rūpimus klausimus galite gauti vos per dieną. Svarbu investuoti į esminį auditorijos tyrimą ir profesionalų žinutės vertimą, o visa kita – kūrybiškumas pasitelkti jau sukurtus, beje, dažnai nemokamus įrankius.

Kitas įrašas

Kada geriausia atlikti pilvo plastiką?

Comments 1

  1. callils says:
    10 mėnesių ago

    Šiais laikais efektyvių reklamos metodų yra labai daug ir reikia stengtis juos sėkmingai reklamuoti. Galiu pasidalinti su jumis https://www.seotop.site/. SEO dabar aktyviai vystosi ir padeda tiek jaunoms, tiek naujoms svetainėms pakilti į paieškos sistemą ir pritraukti naujų klientų. Džiaugiuosi, kad pasirinkau juos!

    Atsakyti Report comment

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

Video rekomendacijos:

Taip pat skaitykite:

Pirmas puslapis

Pa­gerb­ti ug­nia­ge­siai: pa­dė­kos, ap­do­va­no­ji­mai ir vil­tys dėl ge­res­nės atei­ties
Va­sa­rą ne­lan­kan­tiems dar­že­lio mo­kes­čio mo­kė­ti ne­rei­kės
Ge­no­vai­tė ir Jo­nas: pus­šim­tis me­tų vie­na­me ke­ly­je
Tel­šiš­kė – tarp raš­tin­giau­sių Lie­tu­vos suau­gu­sių­jų
Tar­pins­ti­tu­ci­nis bend­ra­dar­bia­vi­mas: ne vis­kas tel­pa į do­ku­men­tus
Kefyro panakota su braškėmis ir rabarbarais

Žemaičių kultūra

Mieste atsiras dar daugiau (ne)matomų ženklų  
Felčerės Vylės istorija: beveik visas gyvenimas – Ukrinuose
Skaitymas – lietuviško žodžio puoselėjimas ir saugojimas
Profesoriaus Adomo Butrimo darbuose – Žemaitijos kultūrinis kraštovaizdis, sakraliniai ženklai, istorija
Jurginių tradicija gyva ir puoselėjama
Žlibinuose dūzgė „Dainuojančios bitės“

Laisvalaikis

Kefyro panakota su braškėmis ir rabarbarais
Šach­ma­tai Tel­šių kraš­te. Po­ka­rio me­tų šach­ma­ti­nin­kai
Europos diena Telšiuose
„Mo­ki­nių Eu­ro­vi­zi­ja“ – spal­vin­ga šven­tė Tryš­kių gim­na­zi­jo­je
Pui­kus Tel­šių spor­ti­nin­kų star­tas „Lie­tu­vos tau­rės“ I eta­pe
Įs­pū­din­gi tel­šiš­kių star­tai Lie­tu­vos jau­nu­čių sun­kio­sios at­le­ti­kos čem­pio­na­te

Sveikata

Tel­šių ra­jo­ne skie­pi­ji­mo apim­tys vis dar ne­pa­kan­ka­mos
Vyrų šlapimo nelaikymas. Šiuolaikinis požiūris į vyrų higieną
Neį­ti­kė­ti­na: odon­to­lo­gas pa­si­bels į neį­ga­lių­jų na­mus
Pa­va­sa­ris ma­ži­na ser­ga­mu­mą
D. Grakulskytė: išmokime tinkamai kalbėti apie ŽIV ir AIDS
 Keliautojau! Ligos sienų nepaiso: snukio ir nagų liga į Lietuvą gali atkeliauti ir  tavo lagamine
No Result
View All Result

Laikraštis

Apklausa

Ar pritartumėte, jei šalyje būtų įvesta keturių dienų darbo savaitė?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
  • Archyvas

Orai

Orai Telšiuose
Orai
Orai Telšiuose 2 savaitėms
  • Naujienos
  • Teminiai puslapiai
  • Teisėsauga
  • Laisvalaikis
  • Archyvas
  • Prenumeratos kaina
  • Reklama
  • Kontaktai

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pirmas Puslapis
  • Aktualijos
    • Žinios iš Savivaldybės
    • Politika
    • Švietimas
    • Socialiniai reikalai
    • Verslas, Finansai
    • Kitos aktualijos
  • Partnerių informacija
  • Teisėsauga
    • Suvestinės
    • Gaisrai
    • Nelaimės
  • Teminiai puslapiai
    • Žemaičių kultūra
    • Raktas į Žemaitiją – kultūra, tradicijos, žmonės
    • Tvari kultūra Žemaitijoje
    • Pilietiškumo žingsniai
  • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
    • Receptai
  • Sveikata
  • Žmonės ir Nuomonės
  • Video

Visos teisės saugomos © 2021 tzinios.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset