UAB „Telšių autobusų parkas“ už 710 tūkst. Lt pardavė visą savo nekilnojamąjį turtą, esantį Luokės g. Atsirado manančių, kad šis sandoris – tai vagystė viduryje baltos dienos. Į „Telšių ŽINIŲ“ redakciją paskambinęs gerai Telšiuose žinomas visuomenininkas Algirdas Bacevičius piktinosi tokiais valdžios sprendimais ir stebėjosi, kaip buvo galima tik už 710 tūkst. Lt parduoti šitokį turtą? Telšiškis teigė, kad vien UAB „Telšių autobusų parko“ teritorijoje esantis asfaltas ir tvora (miesto vidurys, atvestos visos komunikacijos ir pan.) yra vertos šių pinigų, o gal net ir daugiau.
„Telšių rajono savivaldybės taryba įmonės nekilnojamojo turto pardavimui ir kainai pritarė, – kalbėjo Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, UAB „Telšių autobusų parkas“ valdybos pirmininkas Kęstutis Gusarovas, – kainą nustatė nepriklausomas turto vertintojas. Į kainą įskaičiavome ir UAB „Telšių autobusų parkas“ patirtas išlaidas, rengiant detaliuosius planus ir t. t. Gavome 710 tūkst. Lt. Tai mažiausia suma, už kurią galėjome šį turtą parduoti.“
Pasak K. Gusarovo, iš pradžių planuota įmonės nekilnojamąjį turtą parduoti aukcione, tačiau paaiškėjo, kad jis turi bendraturtį: „Pagal Civilinį kodeksą, pirmiausia turime siūlyti jį įsigyti bendraturčiui. Jis jį ir nusipirko.“ Taigi, galiausiai, už labai „padorią“ kainą UAB „Telšių autobusų parkas“ nekilnojamasis turtas atiteko Gintarui Sankauskui.
Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo teigimu, parduotas buvo tik įmonės nekilnojamasis turtas – 9 pastatai ir aikštelės. Pati žemė yra valstybinė, tad ji naujajam savininkui atiteko nuomos pagrindu.
Skaitytojams priminsime, kad parduoti UAB „Telšių autobusų parko“ nekilnojamąjį turtą nuspręsta, nes įmonę planuojama iškelti į Karaliaus Mindaugo g. 1, kur skirtas sklypas naujo parko su dujų kolonėle statybai. Šiais metais Telšių rajono savivaldybė turėtų sulaukti ir naujų, ekologiškų, suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomų autobusų, kuriuos gavo dalyvaudama Aplinkos ministerijos Klimato kaitos specialiojoje programoje. Šiems naujiems autobusams senieji garažai netinka – jiems reikia statyti naujus. Remonto prašėsi ir senieji pastatai. Todėl, anot K. Gusarovo, pastarųjų sutvarkymas ir naujų pastatymas būtų pareikalavęs dvigubų investicijų.
Naujoji teritorija dar neįrengta – tik kuriamas detalusis planas. Tad kur teks glaustis „namų“ netekusiems „Telšių autobusų parko“ darbuotojams ir technikai? Anot K. Gusarovo, pagal sutartį, bendrovė iki šių metų gruodžio 31 d. dar gali gyventi savo buvusioje teritorijoje. Tačiau vėliau, kol bus įrengta nauja teritorija, teks patalpas nuomotis.
Į klausimą, ar buvo racionalu parduoti nekilnojamąjį turtą, kol neįrengta teritorija Karaliaus Mindaugo g., Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas atsakė, jog skubėti reikėjo, nes į buvusią autobusų parko teritoriją ketina ateiti investuotojas – naujasis prekybos centrų tinklas „LIDL“.