
Po apsilankymo Telšių techninių apžiūrų centre į „Telšių ŽINIŲ“ redakciją kreipėsi telšiškis Algis Sakalauskas. Piliečio nusiskundimus paprašėme pakomentuoti minėto centro direktoriaus Arvydo Plieniaus. Pasirodo, kartais gali klysti ir brangiausi aparatai, tačiau svarbiausia, kad klientas nepasidavė ir savo teisybę įrodė direktoriaus akivaizdoje.
Giedra AKAVICKIENĖ
Įskaudino replika: „Nenori šalti, lauk vasaros“
Telšiškis A. Sakalauskas važinėja amerikietišku automobiliu „Ford Vinster“ (2003 m. laidos). Baigiantis techninei apžiūrai galioti, jis šių metų sausio 7 d. nuvyko į Telšių techninių apžiūrų centrą. Iš ten namo grįžo įskaudintas, kaip pats sakė, nemandagaus aptarnavimo.
Visų pirma vairuotojui nuotaiką sugadino ilga eilė. Jis tikino laukęs apie 3 valandas. O kai jau atėjo vyriškio eilė, lyg tyčia laikrodis išmušė 12 valandą, ir, suprantama, darbuotojai išėjo pietauti.
A. Sakalauskas minėjo, jog laukdamas sušalo, o tai išgirdęs centro darbuotojas nusišaipė, kad jei šalta, atvažiuok vasarą.
„Kaip taip gali su žmogumi kalbėti? Jei man baigiasi automobilio techninės apžiūros galiojimo laikas dabar, aš negaliu laukti vasaros“, – piktinosi žmogus.
Tai dar ne viskas. Telšiškis teigė, kad nervus jam ištampė ir Techninių apžiūrų centro aparatas, rodantis gedimą, kurio esą net nebuvo. Savo teisybę A. Sakalauskui teko įrodinėti centro direktoriaus kabinete. Tik įsikišus direktoriui, problema bendromis jėgomis buvo išspręsta.
Vairuotojas pasakojo, kad amerikietiškas automobilis, kurį prieš daugelį metų parsigabeno grįždamas iš JAV, yra kitoks negu europietiški. Prie automobilio pritvirtintas liaudiškai vadinamas „kablys“, kuris ir užkliuvo Techninių apžiūrų centre.
„Centro darbuotojas aparatūra nustatė, kad „kablys“ blogai veikia, tačiau aš žinau, kad viskas su juo gerai, prikabinus prie automobilio priekabą, dega jos šviesos“, – kalbėjo telšiškis.
Neturėdamas kitos išeities, vyriškis kreipėsi į centro direktorių, šis pasiūlė „kablį“ patikrinti praktiškai. Angare prie A. Sakalausko automobilio „Ford Vinster“ prijungus priekabą, paaiškėjo, kad žmogus buvo 100 procentų teisus. Užsidegė visos priekabos šviesos.
„Kitaip ir būti negalėjo, juk pas automobilių elektriką patikrinau savąjį „Ford Vinster“, ir buvę menkiausi gedimai buvo pašalinti“, – tvirtino vairuotojas.
Pataria registruotis internetu – nereikės laukti eilėje
Telšių techninių apžiūrų centro direktorius A. Plienius dėl kliento A. Sakalausko nusiskundimų išsakė savo nuomonę.
Direktoriaus teigimu, labai svarbu, kad vairuotojai nepatirtų nepatogumų apsilankymo centre metu. Todėl darbo dienomis, išskyrus pirmadienį, centras dirba be pietų pertraukos. Darbuotojai pietauja pakaitomis ir pakeisdami vienas kitą.
A. Sakalauskas apsilankė būtent pirmadienį, kai centras užsidaro per pietus. Direktorius A. Plienius pabrėžė, kad darbuotojai turi teisę į pietus, tai, beje, numatyta ir LR darbo kodekse.
Peržiūrėjęs vaizdo įrašus, A. Plienius „Telšių ŽINIOMS“ teigė, jog klientas A. Sakalauskas į centrą atvyko 11.13 val., o 12.57 val. jau buvo tikrinamas jo automobilis. Pietų pertrauka – 12–13 val. Anot pašnekovo, klientui tiesiog nepasisekė, kad atvyko artėjant pietų pertraukai, todėl teko ilgiau palaukti.
Siekiant taupyti laiką, A. Plienius pataria mašinų savininkams registruotis iš anksto internetu – tuomet nereikės laukti eilėje.
Techninių apžiūrų centro direktorius patvirtino, kad ginčą dėl automobilio „kablio“ pasiūlęs išspręsti praktiškai, t. y. prie angare buvusios priekabos prikabinti kliento automobilį.
Kaip sakė pats Techninių apžiūrų centro direktorius A. Plienius, nesitikėjo to, ką pamatė. Nors prieš tai prietaisas rodė automobilio trūkumą – neveikia sukabintuvas, tačiau prie šio prijungus priekabą, šviesos, posūkiai veikė be priekaištų.
„Pirmą kartą susidūrėme su tokia situacija, buvome nuvykę net pas automobilių elektriką, pas kurį prieš tai lankėsi klientas. Norėjome išsiaiškinti, kaip gali būti, kad centro aparatas rodo gedimą, o prijungus prie automobilio priekabą, viskas puikiai veikia. Daugybę automobilių matęs elektrikas taip pat buvo labai nustebęs“, – pasakojo A. Plienius.
Man ir baiginejosi TA, kaip visuomet pirmiausia nuvariau autoelektrikui https://www.autogarsas.lt/collections/autoelektrikas kad patikrintu viska ir reikalui esant sutvarkytu. O stai del vaziuokles turejau abejoniu, bet apziura praejau. Tad tikrai nezinau. Gal ten ir nuo nuotaikos priklauso, nes vienais metais rado gedima, kuriam pasalinti reikejo nemazai pastangu ir finansu, nors realiai niekad tos funkcijos nenaudoju
Aš žinojau, kad yra smulkių problemų, bet variau į TA, kad viską vienu metu išsiaiškinti ir juos likviduoti. Teko keisti ABS daviklius https://partecha.lt/autodetaliu-kategorijos/stabdziai-5/abs-davikliai-495 ir rankinį stabdį pareguliuoti, bet tai menkos problemos ir greitai išsprendė