Nepriklausomai nuo to, įmonė turi savo buhalterijos skyrių ar ieško pagalbos išorėje – buhalterijos ir kitų skyrių darbuotojų komunikacija bei sklandžių procesų užtikrinimas yra vieni didžiausių iššūkių. Vis dėlto, yra ne vienas novatoriškas sprendimas, kuris leidžia tarp dviejų pusių užtikrinti didesnį aiškumą, skaidrumą, o kartu ir greitesnį bei sklandesnį darbą. Skaitykite toliau ir sužinokite kaip.
Apie sklandesnį darbą užtikrinančias technologijos
Ko gero, vienas geriausių būdų optimizuoti procesus, sutaupyti laiko ir viską patogiai valdyti vienoje vietoje – patogūs skaitmeniniai personalo valdymo sprendimai. Personalo valdymo programos leidžia patogiai dalintis svarbiausia informacija, efektyviai planuoti visos komandos darbus, tvarkyti dokumentaciją. Modernios, procesus automatizuojančios sistemos šiandien leidžia buhalterijai ir personalui dirbti vienoje sistemoje.
Ką tai reiškia? Mažiau duomenų dubliavimo bei kitų klaidų, daugiau aiškumo ir skaidrumo, geresnė komunikacija bei abipusis supratimas. Įvairiausi įrankiai leidžia užtikrinti sklandžią ir kiekvienam suprantamą darbo laiko, užmokesčio, priemonių apskaitą ir pan.
Papildomos komunikacijos priemonės ir reguliarūs susitikimai
Vienas iš būdų efektyviau komunikuoti abiem pusėms – minėtoji personalo valdymo sistema, kurioje buhalterija ir įmonės darbuotojai visus klausimus sprendžia vienoje sistemoje. Tačiau be šio sprendimo taip pat galite pagalvoti ir apie kitas sklandžios komunikacijos priemones – tai gali būti įvairios programėlės, įmonės el. paštas, susitikimai. Vis dėlto, idealu, jei svarbiausia informacija ir atnaujinimai būtų užfiksuojami vienoje, visiems prieinamoje vietoje.
Be to, būtina svarbius klausimus ir neaiškumus aptarti ir spręsti tada, kai jie kyla ir yra aktualūs. Tam idealiai tinka reguliarūs pokalbiai ir diskusijos tarp buhalterijos ir personalo. Tokius susitikimus galima organizuoti tiek gyvai, tiek per nuotolį. Kiekvienas susitikimas gali turėti ir tam tikrą temą – pavyzdžiui, darbo užmokesčio ar atostogpinigių skaičiavimas, darbo sutartys, sąskaitų faktūrų rengimas ir pan.
Svarbu, kad kiekvienas dirbantis dėl bendrų įmonės tikslų suprastų, kaip veikia visa sistema, kokie yra kolegų lūkesčiai, galbūt iššūkiai. Investicija į novatorišką personalo valdymo programą yra investiciją į sklandesnius ir greitesnius darbus, aiškesnę komunikaciją, apskritai, geresnę atmosferą įmonėje. Natūralu, kad kartais personalo ir buhalterijos atstovai, dirbdami visiškai skirtingose sferose, gali matyti dalykus skirtingai. Tačiau akivaizdu – efektyvių sprendimų išties yra.