
Kelias į sodininkų bendriją „Klevas“ prilygsta katastrofai. Judėjimas juo – tai lyg kova be taisyklių dėl išlikimo.
Pasukęs automobilio vairą į „Klevą“, niekada nežinai, ar pasieksi kelionės tikslą. Važiuojant šiuo nenusakomai duobėtu keliu, lūžta autobusų detalės, byra gyventojų lengvieji automobiliai, prakeiksmus į visas keturias puses siunčia įvairių tarnybų vairuotojai, prekių tiekėjai, svečiai – visi, kam prireikia nuvažiuoti į „Klevą“.
O važiuoti reikia daug kam… Ko gero, prieš rinkimus net kandidatai į rajono merus ar Tarybą tuo keliu suko, bet rinkimai baigėsi, kiti „rūpesčiai“ užgriuvo… O gilios ir aštrios duobės kelyje liko ir vis gilėja. Taip pat gilėja ir gyventojų neviltis dėl valdžios, kuri prieš rinkimus žarstė pažadus, kad keliai bus sutvarkyti. Žmonės nuoširdžiai tuo patikėjo, nes kelias jiems yra gyvybiškai svarbus, o ir kalbos atrodė įtikinamos. Deja, vien gyventojų tikėjimo nepakanka…
Kelias yra bene svarbiausias dalykas žmogaus gyvenime. Pagal kelius sprendžiama apie valstybės išsivystymo lygį. Pagal vietinius kelius – apie visų lygių rajono valdžią. Nereikia detalizuoti, ką apie tai pastaruoju metu mano sodininkų bendrijos „Klevas“ gyventojai.
Pirmadienį sodininkų bendrijos teritorijoje sutikti žmonės patys stvėrė kastuvus, kažkur gavo statybinių atliekų ir ėmė taisyti duobes kaip išmano – nes reikia parvažiuoti namo, nes bet kada gali tekti kviesti skubią pagalbą…
Vyrai sakė jau niekuo nebetikintys, nes buvo žadama, kad bent žvyro atveš. Laukė trejetą savaičių. Nėra.
Telšių rajono savivaldybės administracijos Statybos ir urbanistikos skyriaus vedėjas Gintautas Lukauskas teigė, jog Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) yra išsiųsti dokumentai dėl rezervo lėšų skyrimo būtent šiam keliui. LAKD pritarus ir skyrus lėšų bei Savivaldybei su sodininkų bendrijomis prisidėjus savo lėšomis 30 ir daugiau procentų reikalingos sumos, būtų kapitališkai sutvarkytas minėtas kelias.
Vedėjas tvirtino, kad Statybos poskyrio specialistai apžiūrėjo kelią į „Klevą“, įvertino ir atliko preliminarius skaičiavimus. Gatvės ilgis yra apie 1,4 km, plotis – apie 6 m, preliminari kapitalinio remonto kaina siektų apie 450 tūkst. Eur.
O jeigu lėšų iš LAKD Telšiai negaus arba gaus nepakankamai? Tuomet esą bus svarstoma smulkaus remonto galimybė.
Tai dabar, ponai, nors žvyro atvežkite!
Normalus tas kelias.Pries metus vaziavau, pirmu begiu laisvu gazu puse velnio dar (:
nera kam tvarkyt
Nei kelio, nei šaligatvių, nei apšvietimo. Gyvenančių šimtai. Kaip reikia vaikams tamsiu paros metu eiti? Būreliai, užklasinė veikla? Čia ne kaimas su 5 trobom. Visiškas valdžios neigalumas ir abejingumas.
Cia tik vienas milijonas litais uz 1,4k remonto