Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri bendrovė „Butų ūkio valdos“, jau šią vasarą sulauks džiugių naujienų. Įmonė žada kardinaliai atsinaujinti ir savo klientams teikti aukščiausios kokybės paslaugas, kokių neteikia jokia kita įmonė Telšiuose. Bendrovė intriguoja – naujovės ne tik pagerins daugiabučių priežiūrą, bet ir leis gyventojams pasijusti tikraisiais savo namų šeimininkais.
110 daugiabučių namų Telšiuose administruojančios „Butų ūkio valdos“ verčia naują veiklos etapo lapą ir žengia svarbų žingsnį geresnės kokybės link. Šiuo metu bendrovė keičia veiklos procesus ir peržiūri klientų aptarnavimo sistemas. Visa tai tam, kad daugiabučių gyventojai gautų geriausios kokybės paslaugas, o jų aptarnavimas būtų europinio lygio.
„Pastaruoju metu daug laiko skyrėme pokalbiams su konsultantais, kurie pasiūlė daug naudingų idėjų, kaip pagerinti daugiabučių namų priežiūrą. Matome, jog atėjo laikas pokyčiams, nes ne tik mūsų, bet ir kito administratoriaus klientai nori geresnių ir greitesnių paslaugų, o svarbiausia – kokybės už protingą, priimtiną kainą. Todėl priėmėme sprendimą keistis – būti moderniais, šiuolaikiškais daugiabučių priežiūros specialistais, gebančiais greitai ir skaidriai atstovauti gyventojų interesams“, – sakė bendrovės „Butų ūkio valdos“ direktorius Artūras Liauzginas.
Šiuo metu įmonėje diegiami išmanūs sprendimai, kurie pirmiausia pasitarnaus klientams. Planuojama, kad vasaros viduryje arba antroje jos pusėje pradės veikti bendras Klientų konsultavimo centras, veikiantis 24 val. per parą. Čia dirbantys specialistai gyventojus visais būsto priežiūros klausimais konsultuos telefonu, el. paštu bei internetu. Visų į šį centrą besikreipiančių gyventojų skambučiai ar laiškai bus užregistruoti ir nedelsiant perduoti spręsti atsakingiems specialistams.
„Norime, kad gyventojams nebereikėtų blaškytis ir ieškoti, kas gali išspręsti vieną ar kitą jų namo problemą. Todėl kuriame tokį paslaugų modelį, kad klientui užtektų vieną kartą į mus kreiptis jam patogiu būdu ir jo klausimas būtų išspręstas nedelsiant, nesiuntinėjant, kaip sakoma, žmogaus iš vieno kabineto į kitą. Mūsų gyvenime ir taip daug biurokratijos, tad sieksime, kad gyventojams kiltų kuo mažiau rūpesčių dėl namo priežiūros“, – teigė „Butų ūkio valdų“ direktorius.
Dar viena naujovė, kuri palengvins „Butų ūkio valdų“ klientų kasdienius poreikius – klientai visus name pastebėtus gedimus galės patys fotografuoti ir siųsti nuotraukas įmonei internetu. Tai patogu, nes nereikės niekur eiti ar važiuoti. Gavę gyventojų pranešimą įmonės specialistai nedelsiant vyks šalinti defektų. Tiesa, apie gedimus ir toliau bus galima pranešti telefonu – kiekvienas galės rinktis jam patogiausią būdą.
Diegiant naujoves gyventojams bus sudarytos ženkliai lankstesnės galimybės atsiskaityti už būsto priežiūros paslaugas. Dabar dvi mieste veikiančios administravimo įmonės – tiek „Butų ūkio valdos“, tiek Savivaldybės valdoma bendrovė – siunčia gyventojams popierines sąskaitas. Jas gavę gyventojai dažniausiai pėdina iki artimiausio įmokų surinkimo centro ir, mokėdami papildomus mokesčius, atsiskaito už paslaugas.
A. Liauzgino teigimu, tai ne tik nepatogu ir kainuoja papildomai, bet pandemijos metu dar ir nesaugu. Todėl „Butų ūkio valdos“ ketina suteikti gyventojams galimybę už būsto priežiūros paslaugas atsiskaityti nemokamai – per specialią interneto savitarnos svetainę.
Beje, joje klientai galės matyti visą informaciją, kur buvo panaudoti jų mokami pinigai. Dar daugiau – čia visada bus rodomas kiekvieno daugiabučio namo kaupiamųjų lėšų likutis. Tai yra itin svarbu, nes šiandien vis dar nemažai daugiabučių namų administratorių, tiek privačių, tiek priklausančių Savivaldybei, kaupiamųjų lėšų likučius nuo gyventojų slepia tarsi po devyniais užraktais.
„Pasižvalgėme, kaip tai vyksta didžiuosiuose miestuose ir mažesniuose miesteliuose, kur tokia sistema jau veikia. Ir buvome maloniai nustebę, kiek daug daugiabučių gyventojų Lietuvoje, tiek jaunų, tiek garbingo amžiaus, būsto priežiūros klausimus sprendžia neišeidami iš namų – kompiuteriu ir telefonu. Manau, telšiškiai tikrai yra nė kiek ne prastesni ir turi teisę patogiai tvarkyti namo reikalus. Juolab kad dažnas naudojasi internetu arba turi artimųjų, kurie tai moka. Žinoma, mūsų klientai, kurie visiškai nesinaudoja kompiuteriu, ir toliau mūsų paslaugomis galės naudotis įprastine tvarka“, – pabrėžė A. Liauzginas.
Direktorius pažadėjo, kad vykdomi pokyčiai gyventojų piniginių nepaplonins, nes įgyvendinus naujoves įmonės teikiamos paslaugos klientams nebrangs.
A. Liauzginas prasitarė, kad tai tik dalis naujovių. Kokie teigiami pokyčiai „Butų ūkio valdų“ klientų dar lauks, įmonės direktorius pristatys jau greitu metu.
Pirmiausia Liauzginas turėtų atsakyti kaip gyventojai atsirado butų valdų administruojami jei visada administratorius buvo savivaldybės butų ūkis.Ir tikrai gyventojų sukauptos lėšos privataus uabo saskaitoje galimai nėra labai saugios.
Reklama nebloga,bet ar šiam ponui galima kokią kaimo gryčią patikėti prižiūrėti,aš abejoju.
Man gėda skaityti šį straipsnį….pilstymas iš tusčio į kiaurą.Ir šiandien galime siūsti gedimus, pranešimus telefonu, ar elektr. adresu,šiandien galime apmokėti elektr. bankinikyste už paslaugas ir t. t.Nieko nesuprantu kur ta ger0vė?Mano supratimu ruošiama,purenama dirva naujiems mokesčiams. Pasitikrinkite ….ši įmone turi 5 darbuotojus/t.y.kontoros /veidai.Kaip vykdomi darbai 110 daugiab. namų,jei neturi darbininkų.Atsakykite? Laikas bėgti iš šios įmonės.
Kam reikalingas klijentų aptarnavimo centras? Konsultuos….apie ką ir kas, juk neturite darbuotojų.