Kokybiškas daugiabučių namų priežiūros paslaugas Telšiuose teikianti bendrovė „Butų ūkio valdos“ turi naują vadovę. Nuo kovo pradžios prie įmonės vairo stojo didelę patirtį namų administravimo rinkoje turinti Roma Janušonienė. Apie tai, kokių pokyčių laukti telšiškiams, į ką kreipti dėmesį renkantis namo administratorių ir kokios naujovės užtikrina visapusišką namo priežiūrą – atviras interviu su naująja vadove.
– Neseniai pakeitėte buvusį bendrovės vadovą A. Liauzginą. Tęsite numatytą veiklos strategiją ar imsitės naujovių?
– Pirmiausia noriu padėkoti buvusiam vadovui už indėlį ir palinkėti jam geriausios kloties kitose veiklose. Mano, kaip vadovės, tikslas – kad visi mūsų klientai, daugiabučių gyventojai, gautų tik aukščiausios kokybės paslaugas. Esame numatę nemažai naujovių, kurių dalį jau įgyvendinome ir apie tai informavome savo klientus.
– Apie kokias naujoves kalbate? Papasakokite plačiau.
– Atsižvelgę į klientų pageidavimus bei gerindami aptarnavimo kokybę, iš esmės pertvarkėme veiklos procesus ir pradėjome teikti naujo kokybės standarto paslaugas. Nuo šiol kiekvienam daugiabučiui skyrėme po klientų atstovą, kurie asmeniškai atstovaus gyventojų interesams. Pagrindinės jų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė. Jie kontroliuos, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą, inicijuos balsavimus ir dalyvaus gyventojų susirinkimuose bei koordinuos, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą. Be to, techninės daugiabučio namo priežiūros klausimais rūpinsis priežiūros inžinieriai, tad kiekvienas namas nuo šiol turės mažiausiai du atstovus. Kiekvienoje daugiabučio namo laiptinėje iškabinome plakatus su informacija, kad gyventojai žinotų, kas yra jų namo atstovas. Šioje informacijoje nurodyti konkretūs darbuotojai su vardais ir pavardėmis, jų kontaktiniai duomenys.
– Jūsų įmonė vienintelė Telšiuose suteikia galimybę klientams būsto priežiūros klausimus spręsti išmaniai. Kas tai per stebuklas?
– Taip, esame vieninteliai Telšiuose, kurie savo klientams nuolat siūlo modernius būsto priežiūros sprendimus. Sutikite, gyvename XXI amžiuje, kuriame naujovės padeda išspręsti daugelį buities klausimų. Todėl savo klientus kviečiame nuotoliniu būdu jungtis prie išmaniosios būsto valdymo platformos „eBŪSTAS“ ir būsto priežiūros klausimus spręsti greitai, patogiai ir, svarbiausia, saugiai – neišeinant iš namų.
– Kuo daugiabučių gyventojams naudinga ši platforma?
– Pastebėjus bet kokį gedimą daugiabutyje, apie tai namo administratoriui galima pranešti be skambučio ar vykimo į įmonės biurą. Pakanka gedimą nufotografuoti ir, naudojantis „eBŪSTO“ programėle, nusiųsti bendrovės specialistams. Gedimas akimirksniu registruojamas ir pradedama jo likvidavimo procedūra. Dar vienas platformos privalumas – galimybė nemokamai vos keliais mygtukų paspaudimais apmokėti būsto priežiūros sąskaitas neišeinant iš namų. Šiuo atveju klientams nereikia jungtis prie el. bankininkystės ar, juo labiau, kulniuoti į įmokų surinkimo vietas. Be to, net apklausas ir balsavimus dėl namo gerbūvio bei kitų klausimų galima atlikti per „eBŪSTĄ“ ir nereikia dalyvauti jokiuose, dažnai triukšminguose kaimynų susirinkimuose. Žodžiu, tai patogi priemonė, kurią kiekvienas nemokamai gali turėti savo išmaniajame telefone ar kompiuteryje.
– Ne visi telšiškiai naudojasi skaitmeninėmis priemonėmis, ypač – vyresnio amžiaus gyventojai. Ar jie turi galimybę atvykti pasikonsultuoti gyvai?
– Žinoma, laukiame visų, kurie nori susitikti ir pasikalbėti, mūsų biure Kęstučio g. 6-2. Tiesa, prieš tai siūlyčiau dėl konkretaus vizito pasiskambinti telefonu 8 655 44900 ir suderinti atvykimo laiką. Tokiu būdu klientai išvengs eilių. O tiems, kas nesinaudoja skaitmeniniais įrankiais, tačiau nori pasikalbėti telefonu, kviečiu skambinti į mūsų nuotolinio klientų aptarnavimo centrą – 8 700 55966.
– Kodėl daugiabučių gyventojai, kurių namų dar neadministruojate, turėtų rinktis jūsų įmonės paslaugas?
– Šiuo metu paslaugas teikiame apie 100 namų. Mums svarbiausia, kad kiekvienas mūsų klientas gautų maksimaliai gerą rezultatą, būtų kokybiškai aptarnautas, žinotų, už ką moka mokesčius, ir visada sulauktų operatyvios pagalbos. Baigę pertvarkų etapą, savo esamiems ir būsimiems klientams siūlome platų ir geriausią rinkoje paslaugų paketą. Dabar į visus rūpimus klausimus atsako nuotolinio klientų aptarnavimo centro konsultantai, asmeniškai pataria klientų atstovai, techninės namo priežiūros klausimais konsultuoja priežiūros inžinieriai, o ištikus nelaimei operatyviai gelbėja visą parą veikianti mūsų avarinė tarnyba. Šiais metais ir toliau investuosime į inovatyvius sprendimus, kurie leis mūsų klientams gauti geriausios kokybės paslaugas rinkoje.
– Ačiū už pokalbį.
šaunuoliai, gera metodika, matyt praėjo mokymus, kad žino į kur akcentuotis ir kas yra svarbu versle.. https://grizliometodas.lt/mokymai