
Apie SEO paslaugos žmonės susidarę skirtingas nuomones. Kai kurie renkasi SEO optimizaciją ir džiaugiasi rezultatais, kiti bijo investuoti ir renkasi kitus reklamos būdus. Reklama brangi, todėl rinktis reikia atidžiai. Kai kurie renkasi Google reklamą ar didina žinomumą socialiniuose tinkluose ir neskaičiuoja, kiek per mėnesį moka. Mokėti gali būti lengviau, kai paslaugos iš karto atsiperka. Todėl SEO optimizacija kartais nuvertinama. Akivaizdu, jog pradėjus optimizuoti internetinę svetainę, galima pamatyti rezultatus tik po kurio laiko. Todėl kai kurie nenoriai renkasi SEO paslaugas. Pasirinkus SEO optimizaciją, rezultatai matomi tik po kelių mėnesių. Tikslai pasiekiami po metų arba šiek tiek anksčiau. Todėl mokėti už SEO paslaugas rizikinga, tuo labiau, kai pasirenkamas specialistas, dirbantis savarankiškai. Tačiau tai nereiškia, jog neverta pasirinkti SEO paslaugų. Rinktis paslaugas apsimoka, tačiau svarbu atkreipti dėmesį į daugelį dalykų. Svarbu žinoti, kaip išsirinkti specialistą:
- SEO specialistas turi turėti kuo daugiau patirties. Renkantis SEO specialistą svarbu atkreipti dėmesį, kur jis dirbęs, kokius rezultatus yra pasiekęs. Galbūt pasirinktas specialistas turi nedaug patirties. Tokiu atveju geriau kreiptis į kitą įmonę, kuri pasiūlys gerą kainą ir atliks gerai darbą. Nedaug patirties turintys specialistai neturi pakankamai žinių, jog atliktų darbą gerai. Todėl geriau rinktis įmones, kurios turi daug patirties. Tokios įmonės suteiks galimybę gauti geriausius rezultatus ir pasiūlys gerą kainą. Specialistų komandą pasirinkti geriau nei specialistą, kuris turi nedaug patirties. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį į tai, kas dirba įmonėje. Kartais savarankiškai dirbantis SEO specialistas gali turėti gerokai daugiau patirties nei įmonėje dirbantys SEO specialistai.
- SEO paslaugos gali kainuoti įvairiai. Kai kurie moka gerokai brangiau nei mokėtų kitai SEO įmonei. Kaina priklauso nuo to, kiek raktažodžių reikia, kokia konkurencija. Kainos dydis priklauso nuo to, kiek norės užsidirbti įmonė. Gali būti, jog mokėti reikės daug brangiau vien dėl to, jog įmonės kainos didesnės nei kitose įmonėse. Pasidomėti įmonėmis apsimoka, kadangi galima gauti pigesnį pasiūlymą. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog pigiau kartais gali siūlyti tie, kurie turi nedaug patirties. Rinktis reikia atidžiai, jog būtų galima mokėti nebrangiai ir būtų gerai atliktas darbas.
SEO paslaugos naudingos ir atsiperka, tačiau tik tuomet, kai yra gerai atliktos. Todėl rinktis SEO specialistą reikia atidžiai. Specialisto patirtis svarbu, tačiau reikia atkreipti dėmesį ir į kainą. Kuo pigiau, tuo geriau, kadangi galima sutaupyti.
Plačiai ir išsamiai apie optimizavimo paslaugas Digital Star agentūros svetainėje
Seo paslaugos atsiperka, kada jas atlieka kompetentingi žmonės ar agentūros, nes yra ir tokių, kurie pasiskaito biškį apie seo ir pradeda talpinti seo straipsnius į seo straipsnių katalogus, tuom ir baigiasi jų seo paslauga. Seo yra ilgas ir nuolatinis procesas, ypač jeigu konkurencija didelė, nes kuriais atvejais geriau atsisakyti vieno ar kito raktažodžio iškėlimo į top 5 ar top 10
Rimtos SEO agentūros ar specialistai neima pinigų į priekį už SEO darbus, ima tiktai tada, kada yra pasiektas norimas ir sutartas rezultatas – pozicijos top 5, top 10 ir panašiai. Pradedantiems verslams pačioje pradžioje geriausia turbūt imti ir GoogleAds mokamą reklamą, kol SEO išsivažiuos ir bus pasiekti rezultatai
Seo yra gerai, niekas nepaprieštaraus, bet dideli verslai kažin ar vien seo naudoja, greičiausiai naudoja skaitmeninę rinkodarą, kuri apima daugelį reklamos kanalų – google, seo, soc tinklai, naujienų portalai ir panašiai. Turi iš ko mokėt, ir ima kelis variantus
Atsiperka, jei žinoma tai daro geri specialistai, ne tik straipsnių rašytojai
Atsiperka, tik gerai kai užsakantis šias paslaugas bent kiek nusimano, supranta kas tai yra, tas seo, ir vidinis ir išorinis, nes gali ir pasinaudot nežinant kai kurių seo niuansų